let's be honest here.
Wednesday 21 November 2012
Assalamualaikum .




*Mengeluh lega* Oh , hai . Aii , pelik aih baca tajuk entry aku tuu . Usaha gigih konon . Puihh . Lawak doe lawak -.-

Tadaaa , this is my new blogskin .Mesti arh aku cilok orang lain punya blogskin an . Takdak masa aku nak buat sendiri . Aku pernah cuba actually . Tapi , tak jadi . Sakit hati doh . Ingat senang ka nak main dengan code code semua ni ? Payah beb .

Amacam ? Cantik ark ? Of course la cantik . *Masuk bakul angkat sendiri* Eh , betoika peribahasa aku ni ? Aku lemah BM . Eh , peribahasa ka simpulan bahasa ? Aku confuse antara dua tu -___- Hahahaha .

Well , asal aku nak edit semalam . Tapi tetiba ja wifi takleh masuk . Cistol sungguh . Masa tu pukul 2 pagi lebih lebih la . tak sure . So , tak jadilah nak edit semalam :/ Pastu bangun pagi tengok abah dah bukak wifi . Ahah ! Inilah masanya ! Then , Yati mai hantaq novel pepagi buta tu . Takdak la awai pagi pun dalam pukul 11 lebih la dia mai . Hahaha . Pastu aku pun cari la blogskin mana yang menarik tertarik kau memang the bomb . Hehe . 

Then , bla bla bla . Aku edit serba serbi . Dari hampa start nak melawat blog aku tukan ada tulis "Assalamualaikum" kan . Tu aku tukaq . Hat asal , "Welcome To My Site" . Pastu header dia . Asal punya "Say Cheeze" ... Pastu yang selebihnya . Semua aku edit . Gambaq yang ada kat dalam blog ni semua aku tukaq . Well , Im the owner of this blog okay . Hahaha . Kat sidebar tu bukan ada kotak untuk CBOX pun . Dia hanya ada untuk BigBoss , Listen and Credit . Aku pandai pandaikan diri copy code BigBoss tu then paste bawah dia pastu tukaq ngan code untuk CBOX aku . So sekarang ada 4 kat sidebar tu kan ? Hahaha . Tak tengok lagi aku menyebai nak tukaq gambaq-gambaq kat dalam blog tuu . Ada yang besaq , ada yang kecik . Penat duk delete . Tapi ,aku tak putus asa . And lastly jadilah macam ni blog baru aku . Muahaha .

Orang kata , tak kiralah elok ka tak elok , yang pastinya kalau kita yang buat sendiri , kita pasti akan berasa puas hati . So , Aku SANGAT -SANGAT puas hati . *Angkat kening* Xd

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03