let's be honest here.
Thursday 8 November 2012
Last day .
Assalamualaikum .


Huh . Sedih nya ending hari ni . T.T ..... Rasa macam tak percaya kata hari ni dah last sekolah untuk tahun 2012 . Banyak benda happy , tragik , sedih yang berlaku kat aku hari ini .

Harini aku pi sekolah awai kot . Pukul 8 pagi tepat aku masuk pintu pagar sekolah then Pakya jaga pulak . Dia tahan aku ngan Yati. Then , dia cakap ceni kat kami "Ni form bapa ni" "Hampa pi balik la , pi tukaq seluaq slack tu pakai seluaq track.Mai sekolah apa pakai seluaq slack." Then blablabla . Serius sakit hati . Dan menyesal gila aku bangun awai semata-mata nak pi sekolah awai -___- Then , kami pun baliklah rumah tukaq seluaq track . Tu pun sebab ayah Ilya sudi hantaq kami . Sampai sekolah tengok dia dah takdak . Meluat gila !  Ramai kot yg pakai seluaq slack . Kenapa kami ja kena ? Orang lain tak kena ?  Ishhh . Sebal .

Kononnya Fir nak jumpa Syaz pukul 10 . Tapi harom .Mana jumpanya ? Dua kali ada peluang , tapi depa lepaskan centu jaa . Dua kali jugak aku terlibat . Apa ni apa ni ? Hahaha . Malu konon . First time cakap ngan Atok . Kan Atok kan ? Tu pun cakap jerit jerit . Hahaha , macam jebunzz jaa . 

Pastu masalah KH pulakk . Duk takduk nak jumpak aku , pesal ? Suka ja pun , bukan aku tangkap cintan ngan hang pun . Tak perlulah sampai jumpak . Guess what ? Aku jumpa jugak ngan dia . Crazy rite . Dengan muka sinis dia . Perghh , perasan hensem dah la tuh ? Blah arh . Naseb tahun depan tak sekolah sama sesi . Then tetiba Afiqah cakap he like someone . Aku macam , oh yaka? Takpalah kan , serius aku tak kisah pasal tuh . Tapi aku ada rasa kecewa sikit dengan perangai Shahira and Yati . Sorry hampa , aku tau hampa takmau bagi aku kecewa . Actually , aku tak kecewa pun . Sebab , aku taklah serius sangat suka dekat si KH tu .Aku suka sebab nak lupakan Moyang ja . Hampa tak jujur ngan aku . Hampa takmau habaq kat aku . Syaza nampak aku nak qeyau , nasib aku tahan . Aku nak qeyau sebab Shahira menCUBA untuk rahsiakan benda tu dari aku . 

Pastu Afiqah cakap pasal aku mengharap apa taktau , tak ingat . Shahira , hg sendiri tanya aku kalau dia mintak kapel aku nak terima dak ? Aku tak pikiaq panjang dah dan terus jawab DAK . Sebab , aku memang tak berharap langsung ngan budak tuh . Apa class ngan budak muda dari aku kan ? Suka besa-besa ja we .Just nak hilangkan rasa bosan bila duk kat sekolah . ITU ja . Aku tak reyau sebab dia suka kat someone tu oke . Lagipun aku tak jadi qeyau sebab , aku kan dah besa janji depan hampa kata aku TAKKAN menangis kerana lelaki selagi aku belum kahwin . Tu aku tak qeyau tuh :p

Titie kata baik qeyau dari pendam , satgi lagi pedih . Aku serius tak rasa macam nak qeyau waktu tuh , even pasal perpisahan kita untuk hari tu .Sebak ja . Lagipun , aku takmau qeyau depan hampa . Aku besa qeyau depan hampa tak salah aku dua kali ja . Pasal Fatimah satu , pasal aku gaduh ngan Syaza satu . Tapi , aku rasa MENYESAL gila sebab aku pi qeyau . Taktau pasepa aku pi qeyau , macam bodoh ja . -__-  Hahaha .

Tahun depan start sekolah 1 Januari 2013 . Satu Januari okee . My birthday yaww . Harus ingat itu yaa . Nak masuk kellas Intelek , kena ada 5A keatas . Aku baru 4A dari 5 subjek . Lagi 3 subjek lagi . Kalau aku 4A , maknanya aku duk kelas Cerdas lerr . Aku harap duk kelas antara dua tuh jaa . Takmau kelas Bijak . 

Oh , btw esok birthday Titie ! Kami dah beli hadiah yang dia nak tuh . Haha , tung ah dapat hadiah . Hahah , jeles ni . Kdak .

Oke , got to go . Solat Maghrib woii . Bye :*



Complete ! Nine of us . Love you all so much . Muah muah :* Haha 



© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03