let's be honest here.
Friday 23 November 2012
Perlukah ?
Assalamualaikum .



Hai hai hai hai . Selamat malam . Terima kasih kerana sudi melawat blog yang tak seberapa ni .*eceh*

Aku dah tau result Final Exam aku dah . :3 Hampa pun mesti dah tau en ? Aku dapat 4A 4B ja :( Mana sedih pun kan . Hampa berapa ? What ?! 5A keatas ? Eh , perluka aku terkejut ? Dah tau dah hampa akan dapat result cemerlang :D  Tahniah kat hampa aku ucapkan .

Apa reaksi aku ? Aku terkejut . Tapi , dapat 4A pun dah kira bertuah okay . Ala , Haifaa , chill okay ! Tahun depan hang jangan duk galak nak main dah . Hang tu kena sedaq diri ! Hang tu calon PMR . Kalau hang takmau kena tauk dari sekolah tu , better hang belajaq elok-elok ! Takyah duk pikiaq novel ka cerita korea ka indon ka hindustan ka masa tuh . *ayat pujuk diri*

Lepas dapat tau result penuh ni aku rasa macam nak nangis . Tapi tak jadi . Sebab , bila aku fikir-fikir balikkan , untuk apa aku nak menangis kan ? Untuk result teruk aku ni kah ? Perlukah ? Ni cara aku yang matang berfikir . Mungkin aku tak cukup berusaha hari tu . Sebab tu dapat result pun takat tu ja . So , dari aku buang masa qeyau baik aku buat kerja lain . Kalau takmau ulangkaji lagi , buat benda lain . Jangan paksa diri . Lagipun , result dah dapat . Nak qeyau pun takdak guna dah . Eceyh , matang dak cara pemikiran aku?*angkat kening*

Aku sedih gila gila sebab untuk kedua kali nya aku akan terpisah kelas dengan Yati :( First time kami terpisah kelas pun masa darjah 2 :'( Tapi , tahun depan kami terpisah lagi . Dia masuk kelas Intelek , aku turun kelas Cerdas . Aku takut takdak kawan :( Maklumlakan , geng aku semua stay kat kelas Intelek tuh . Aku bangga depa jadi kawan aku . Dan aku malu dengan depa sebab aku tak pandai . Bila tanya result Dayah , Alya , 7A 8A ja jawapan depa . Aku ? Tak 4A , 3A ... Hmm . Hampa malu dak ada kawan macam aku ? Harap hampa tak malu la noh :')

Hai 3 Cerdas ! Bye 2 Intelek :') -> (Menangis dalam gembira)

P/s: Kalau hampa tak perasan , meh aku perasankan . Dalam entry ni langsung takda perkataan "hahaha" . See , nak type hat tu dalam entry pun takdak mood . Kbye :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03