let's be honest here.
Wednesday 14 November 2012
Assalamualaikum.



Ouh , hi ! Pejam celik pejam celik dah masuk awal Muharam dah . :( Aku taktau apa perasaan aku sekarang ni . Sedih ka gembira ka . Serious taktau . Well , salam Maal Hijrah from me then :) Hope your wish AND my wish for this year will come true . Pray to Allah okay ? ;) What ? My wish ? Sudah semestinya la harap aku boleh belajar dengan tekun tahun ni and boleh dapat result PMR yang agak memuaskan hati . Tak dapat 8A ,7A pun aku dah bersyukur gilagila . :O

Angan-angan ? Hmm . Hidup sebagai remaja yang semakin meningkat dewasa mesti banyak angan-angan . Aku taulah sebab aku pun ada pasang banyak gila angan-angan kat dalam fikiran aku ni . Haha . Well , the main point tonight is eh tonight ka dah pagi ni . Ahh abaikann . Sekarang aku cerita pasal ciri-ciri lelaki idaman . Wahh , jauhnyaa kau berfikiran Haifaa . Tok padang dengang muu ~~~  Eh ? Nampak muka aku ni macam kesah ka ? Dak langsung ^_^ Haha


Taraaa ! Cuba teliti betul betul muka dia . Ada iras-iras aku tak ? Hahaah , memang lah takdak . Sebab kami tak dak perhubungan darah ke silaturrahim ke  dia . Nonesense . Well , just nak bagi tau , dia orang Korea . sah la artis KPop . Dari kumpulan mana , cari sendiri . Takmau habaq . >,<

Cenni lah ciri-ciri lelaki idaman aku . Cewah , kau Haifaa ! Kelas gituu nyah . Opss . Muka petak , tak berapa nak bulat or bujur . Dia kening sabit , aku suka lelaki kening bulan . Tapi , kening sabit pun boleh :3 Mata dia mata dia  ! Bulat ! Aku duk tengok videos dia . Mata dia sungguh bulat dan comel ! Hidung  , aku suka yang biasa . Taktau nak describe cena . Tapi tak suka hat kembang bawah tu . Err , sorry kalau terasa . Tak dak niat nak perlekeh pun . Mulut , tak suka hat bibir tebal dan hitam . Makna tak suka lelaki merokok lah . Aku tak suka badan macam dia ni , bila bukak baju Ya Allah ! Tough gilaa :O Besaq gila kot badan dia . Takut tengok . Ni pun nampak kecik sebab dia pakai kemeja . Eh ? Ada kena mengena ka ? O.o . Haha ,dont care -___- Really really tak suka lelaki badan tough . Setakat ada sixpack or whatever ejaan dia  tu okaylah . Nampak maskulin sikit . Takmau la hat kurus kering sampai tinggal tulang tu . Haha . Kulit dia tak kesah , samada koko or putih or kuning langsat dan yang seangkatan dengannya . Takmau hitam :( Lastly , haruslah dia tinggi dari aku :3



Well , that just my dreams about my future boyfriend or husband . Ha ha ha (--.--) . Hanya Allah yang mampu menetukan siapa dan bagaimana jodoh kita nanti . Kita hanya  mampu berdoa supaya kita dapat seorang yang kuat imannya dan seorang anak yang taat dan hormat orang tua :') Itu CIRI penting yaww ;)

Dah , sebelum aku melalut sampai bila nak kahwin ka apa pulak ka baik aku publish cepat . Aku nak luahkan apa yang terbuku dihati . I'm not the girl yang gatal nak berboyfriend okay . Belum sampai masanya . Tapi , crush tu banyaklah . banyak sungguh lelaki hensem sekarang ni . Tu semua jadi crush tu . Aku baru ada 2 crush . Tu pun dua dua dah jadi EX crush :( Next year nak cari crush barulah . Muahaha *gelak jahat* Harap still mula dari huruf H . My favourite alphabet tuuu . Sebab , nama aku pun mula dari huruf H .

K lah . Nak usha videos kekasih cerahku pulak . Byebye :*

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03