let's be honest here.
Monday 5 November 2012
Assalamualaikum.




Hai . Wah , rasa macam mimpi ja kata dah habis final exam . Hari ni , 3 paper sekaligus . Keliaa . Soalan pun mantap habis ! 

K , lupakan pasal kertas exam . Exam dah habis , then , tinggal Tiga Hari ja lagi nak dapat jadi senior budak petang pun . Tiga hari ja lagi nak duk kat sekolah tu masa umur 14 pun . Lepas ni dah jadi junior bdak pagi . Lepas ni dah jadi budak 15 tahun . Dan yang paling penting , lepas ni dah jadi calon budak PMR . Huhuhu .

Antara tahun 2011 dan 2012 , aku lebih suka tahun 2012 lagi . Banyak yang terjadi dalam tahun ni . *Actually , tak banyak sangat pun* Tahun nilah aku dapat 8 kawan karib , tahun ni jugalah aku dapat classmates yang best . Tahun ni tahun terakhir aku dapat usha crush aku . Hahaha .




Hoyee hoyeee . Nak kata bebas pun , tak bebas sepenuhnya . Sebab tahun depan PMR . Jadi , aku hanya bebas untuk seketika . Sob sob T.T

Esok , lusa dan tulat . Tiga hari terakhir sebelum cuti akhir tahun . Aku and the gang nak mai pagi . Luangkan masa bersama-sama . Hakhak . Esok , kami nak pi aneka sat . Aku nak pi beli novel . Hohoho . Can't wait !
Done untuk malam ni . Nanti aku update lagi yee . Bubyeee :*
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03