let's be honest here.
Monday 1 October 2012
Assalamualaikum


Hohoho ^^v Pheewiit . Perempuan ayu tu . Siapakah ? Akulah takkan hampa kot ! :p

Terkejut ? Pelik ? Kenapa mesti terkejut , pelik ?

Tak suka ka aku nak berubah ? Aku betul-betul nak berubah ni . Berubah jadi gadis yang lebih sopan , lemah lembut dan ayu gituu :3

Tak percaya ka ? Tolonglah percaya . Tapi , aku takdak lah nak berubah mendadak . Duk tak duk esok aku jadi sopan terlebih pulak . Hahaha .Lawak centu .Maybe aku akan berubah dari sehai ke sehari . Hampa pun , bila dah baca ni , cuba lah buat rancangan nak tolong aku jadi gadis ayu . Hehe :d

Aku tak mau orang kata aku ni kasaq , tak sopan , yang paling penting GEDIK . Aku benci sapa yang kata aku gedik for no reason k . Ala  , kononnya gelak banyak , kuat tuh gedik la yee ? Pancung palee baru mu tahu langit itu rendah atau tinggi huh !

Tapi , aku tak yakin . Sebab bila aku buat something yang jarang aku buat or tak pernah aku buat , mesti akan ada orang kata  "Haifaa , tak sesuai lah hang buat centu." Haifaa  janganlah buat centu lagi , geli aku ." Oh no no no . Aku tak tuju kat sapa-sapa dialog tuh . Contoh ja , tapi rasa ada kan hampa cakap centu . Kalau ada lah . Kalau takdak , takpa . 

Memang . Kekadang aku pun rasa geli , tak sesuai untuk aku berperwatakan sebegitu . Tapi , tak salahkan seandainya aku ingin berubah . Sebagai kawan , haruslah menyokong aku . Even , hampa rasa aku memang sememangnya tak sesuai berperwatakan lembut . Tapi , ajarlah aku setakat mana hampa mampu . Ayat aku macam aku kasaq sangat . Bagi aku yaaa .

Taktauu , pasepa aku jadi kasaq ceni . Aku sendiri taktauu . Cara jalan aku , cara aku bercakap , cara aku duduk . Tiga perkara tu yang paling penting sekali aku nak ubah . Tolonglah aku tolonglah . *winkwink* 

Kalau sampai form 5 nanti aku tetap menjadi aku yang sekarang ni . Insya-Allah , masa aku masuk U nanti aku takkan bawak perwatakan aku hat ni . Aku akan bawak perwatakan yang baru , wajah baru . Nama panggilan pun Insya-Allah baru . Itu azam aku . Titik .

Aku hat sekarang hat perempuan hat pakai cap tu . Hahaha . S for Syafiqah . Hihi .

Insya-Allah , di masa akan datang . Aku akan jadi seperti gadis yang diatas . Sopan dan lemah lembut ja. cara duduk aku pun elok . :3



"Just be yourself and trying to be someone a little nicer ."

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03