let's be honest here.
Thursday 7 November 2013
Mimpi.
Assalamualaikum.




Ehem. We, lamer giler aku tak update belog. Cecey bajets tak? Btw, lagu ni rasa macam pernah dengar tak? Of kos. Cer bukak blog Aizat. Sama beb. Bhahaha. Sweet en kami :3 Pftt -.-

Aku nak cita ni, balik sekolah tadi en, aku tidur. Tah, badan ni rasa penat sangat dua tiga hari ni. Asyik tidur siang je. Harini tidur bangun pukul 6.15 pm beb. Anak dara mithali k :*

Memandangkan aku suka hidup dalam dunia khayalan, harini aku ada lah termimpi something ni. Normal lah kan, sekali kita tidur macam-macam mimpi ada en. Aku pun centu. Tapi kalini, ada dua mimpi ja. Thow ingat beb. First punya mimpi tak penting n tak best. So aku tak ingat secara detail.

Yang second ni best. Mimpi ni menceritakan tentang 9 orang gadis yang mana telah berkawan baik selama beberapa tahun pergi jenjalan. Yang pasti dah ada lesen kereta k. Syok woh. 

Aku tak ingat kami pegi mana, yang pasti moment dalam kereta banyak. Kami berbual, berborak, bersembang macam-macam topik yang mana satu topik pun aku tak ingat untuk diceritakan di sini. Bhahahahaha. Tapi serious best ah. Happy giler giler ah. Mana tak happy, kita gi jenjalan kot. Dari pagi sampai ke maghrib. Maybe kita pergi bercuti kot. And kita sewa resort or whatever la kan. Aku tak sure dan kemungkinan aku tokok tambah ja supaya mimpi ni jadi semakin menarik untuk dicerita. Kekekeke.

Paling aku ingat part tu nak maghrib dah. Kami singgah la satu tempat nih konon nak tengok sunset. Berghh. Bestnyaa. Dapat tengok sunset bersama kawan tersayang pulak en. Aku tak ingat siapa jadi driver antara kami 9 orang tapi rasanya Titie kot. Tapi aku pelik, kononnya kami singgah tempat tu sebab nak hantar Izzati balik rumah. Padahal aku tau lah rumah Izzati bukan macam tuh. Then tah kona kot mana tempat tuh jadi ramai orang. Ada kapel ada mai dengan family. Centulah. Macam complicated jer macam pening jer mimpi nih. Hahahahahaa.

Pehtu kami pun turun dari kereta dengan 'eksaitaik' nya sebab nak tengok sunset. Mimpi ni macam nak perli aku pun ada beb. Ya la matahari nak jatuh bermaksud maghrib nak sampai. And aku tak bangun dari tidur lagi. Betoi en betoi en. Hahahah. Ada hikmah semua nih. Eh tetiba.

Serious we lawa gila best gila cun gila matahari time nak terbenam tu. Kami macam terpukau dengan ciptaan Allah masa tuh. Terpegun dengan bahasa sopannya. Pehtu tetiba Titie kata 

"Weh, korang taknak tangkap gambar dengan matahari terbenam tu ker?" *sambil pegang camera*

Kami pun baru sedaq la en, pakat duk menjerit macam kanak-kanak ribena yang comels "Nak we nak!" 

Pehtu masing-masing pakat duk posing sakan lah buat macam ala-ala kami sedang pegang matahari terbenam tu. Can u imagine that? Sure u can. Oh btw, tempat tu macam ada sebuah rumah then depan rumah tu ada pantai. Ha, kat situlah kami tengok sunset. Lawa gila bangang weh. Seriously. 

Pehtu, aku pun tersedar dari mimpi indah tu. Tengok tengok jam, yeah. 6.15 dah. Kalut guwa bangun and terus gi mandi and solat. The end lah mimpi aku tuh. Tapi yang aku tau, masa aku duk tengah mandi tu, aku still teringat-ingat mimpi aku tuh and aku gembira. Taktau kenapa tapi tetiba aku jadi gembira. Pelik en. Sampai aku eksaited nak update belog just for that dream.

Apapun. Aku harap sesangat mimpi aku tuh akan jadi kenyataan one day. Weh, hampa takmau ka mimpi aku tu jadi kenyataan? Kalau mau, kita doa sama-sama k ;) Kita bercuti dua tiga hari pergi memana. Then berjalan sakan. Pergh. Syoknya dapat luangkan masa bersama kawan-kawan. Erm,, mungkin aku sorang ja yang suka and hampa semua macam err ja kan. Tak kisahlah. Janji aku harap suatu hari nanti, kita boleh buat centu. Aminnnn :)))



Klu yang mana satu aku : Cara duduk yang paling kwaja tu aku lah. GGMT en. Bhahahahaha =.='

Kbye.

Thanks for reading :)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03