let's be honest here.
Friday 18 October 2013
Assalamualaikum.



Tetiba teringin nak update belog di pagi yang indah ni. Gituu ayat. Tenang. Tak kalut nak tweet sebab tak dak sapa yang on twitter waktu ni. Kehkehkeh.

Kalini kite update belog merapu rapu je. Idea merapu rapu ni atok barbie yang bagi. Dia suruh update pasal dia. As you wish, Atok.

Dia suruh tulis pasal "Lelaki Melayu Terakhir Hilang Teruna Diambil Isteri" . Wkwkwkwk. Jangan serang aku ! Serang dia, dia yang suruh aku cita nah. Hahahaa cembodo.

Loklaq oww dia ni. Tapi ikut mood la. Mai mood loklaq, loklaq la. Act, kami duk sembang pasal hari pembinaan masjid 'dia', then dia pi kata semalam letih la apa la. Apa lagi, kami melalut la nakhoda bagai. Kuikuikui. Tapi serious lawak.

K, stop pasal tu. Satgi semua pakat meluat nak baca belog aku dah. Aku salahkan hang eh Atok. We we we, aku dah edit blog aku. Finally, setelah beberapa bulan aku tak tukar blogskin ni enn. Akhirnya, tadaaaaa! Nothing interesting pun actually. Quotes tu, aku reka sendiri k. Muahahaha.

#GGMT tu kan maksud dia Gadis Gengster Melayu Terakhir. Hampa jangan duk ejek aku kata aku silap tulis ka apa nah. "Sepatutnya GGMU, dia GGMT. Hahaha." -___________- Sukati aku ar nak GGMO sekali pun. FYI, I'm not MU fans oke.

Cena lah aku leh dapat title GGMT ni? Ya tak lain tak bukan, abam kita, Firdaus Aman yang bagi. Nah, tudia, sekali mention nama twitter bak hang. Wkwkwkwk. Dia ni kan suka mengarut. Tak ingat bila, tapi masa raya eidul fitri la dia bagi gelaran ni. 

Tah cena tah tetiba dia bagi. Mesej punya mesej tetiba "Awward GGMT (Gadis Gengster Melayu Terakhir) dimenangi oleh Syafiqah Haifaa!" And yes, dia lupa buh Nur kat depan. Hahahahaa. Ish, tak sangka aku still ingat mesej hang kawan. Hang wajib terharu. Esok, aku nak ayaq mata hang sebaldi k. Letak kat mini stadium tau. Hahahahaha.

Dah dah. Kalau nak cita pasal dia satgi aku melalut sampai orang takmau baca. So, aku stop disini saja pasal atok barbie aka anak muridku aka boss ku aka Firdaus Aman. Thow, banyak gila jawatan dia -..-

Terima kasihlah kerana sudi baca entry merapu aku kali ni. Kerjasama anda sangatlah saya hargai. Cewah.

Kbye.

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03