let's be honest here.
Thursday 20 June 2013
Trial.
Assalamualaikum.



Woot woot. Cecey, baca tajuk entry aku ni pun hampa dah ketaq lutut en en en? Hahaha.  Mesti hampa kata 'Haifaa ni duk peringat buat pa taktau pasal trial ni.' Hahahaha. Sudah. Kalau aku tak peringat pun aku dah seratus dua puluh peratus sure kata hampa forever and ever teringat pasal trial PMR ni en :3 Aku paham aku paham. Sebab aku pun mengalami hal yang sama :/

Aku dari Ahad lepas dah berazam nak start study. Tapi, tak jadi. Ermm. Aku always tak jadi kalau nak study ni. Niat tu memang dah gempak kot. Minggu ni study form1. Minggu depan study form2. Last last, satu form pun tak berjaya untuk di-study lagi. Huhuhu :( 

Eh, lupa nak bagi hampa perasan. Aku dah edit blogskin baru ^_^ Kebaih habis tangan aku ni tau dak. Tau, hampa tak tanya, tapi aku nak habaq jugak. Wekk :p Cer hampa tengok kiri sat. Ha, hampa nampak kan gambaq kecik tu yang ada tulis 00:00 tuuu. Act, nombor kat situ tak tentu k. Aku taktau pun apa fungsi dia. Act, aku nak edit gambaq tu. Tapi tak jumpa link dia pun. What a link betollah -..- Terasa macam nak tumbok pakai kaki ja. Eh, nak tumbuk apa? Lappy ni? Mau sengsara kalau lappy ni rosak woih.

Well, lepas ni dah tak sempat dah aku nak online. Ni pun online cecuri kes cuti hujung minggu kan :3 Trial lagi berapa hari ja lagi kot. Puasa pun nak dekat. Takut takdan nak wish. Aku wish seksiap ahh.

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Dan selamat menjawab paper trial PMR batch 98! Wish me luck ;)

Kbye.

Thanks for reading :)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03