let's be honest here.
Thursday 23 May 2013
Assalamualaikum.





Ermm ermmm *tengok jam* Lol, sekarang dah pukul 3.30 . Aku baru nak start update blog. Dah lama gila aku tak update blog enn. Lately ni aku busy doh.  Last aku online pun 19 May. Pehtu harini atau lebih tepat lagi kelmarin 23 May baru online balik. 3 hari doh aku tak online. Pecah rekod we ! Lol, jadi dak aku buat teruk? Muahaha :d

Tak online sebab mid-year examination. Nak habaq ni, seminggu sebelum exam, aku target 6 subjek aku A. Tolak math dan science sebab aku lemah dua subjek tu. Tapi  lepas habis jawab semua subjek terus aku target aku boleh dapat  3-4 A ja. Sobs :'( Soalan payahhh.  Dah la banyak careless. Lepas cuti ni sah dapat result terus. TAKUT :'o

Cuti yang sebenar-benarnya 2 minggu. Tapi untuk pelajar form 3,5  boleh cuti seminggu ja. Half. 1/2 minggu. Sebab? Sebab minggu pertama tu ada kelas tambahan. Aku tak merungut sangat pun. Sebab kalau cuti 2 minggu penuh pun aku tetap duk kat rumah jugak. Bukan pi bercuti mana pun. Takpa, demi 8A. Aku sanggup.

Lately ni aku kerap pikiaq masa depan. Aku duk pikiaq masuk form 4 nanti aku nak stay SMJ ka atau pindah BBD. Sebab SMJ takdak aliran sastera. Aku duk rasa aku nak masuk aliran sastera tahun depan. Sebab aliran sains aku tak boleh pi. Tera math form 3 pun dah macam nak mati. Tambah la math SPM, dengan Addmath nya dengan subjek yang berkaitan science like bio,chemistry, etc... Tapi bila pikiaq balik, rasa macam takmau la pulak. So sekarang ni perasaan aku 50/50 . Separuh aliran science separuh lagi aliran sastera.

Yang tak separuhnya ialah cita-cita aku. Habis SPM nanti aku nak suruh ayah aku mintak  borang masuk UPNM. Universti Pertahanan Negara Malaysia. Ye, aku nak jadi askar. Semangat dak aku? Muahaha. Takyah duk tanya sepa aku nak jadi askar. Malas nak cerita. Habis ja belajaq teruih dapat kerja. Jadi askar la maksud aku. 

Psst,  nak habaq ni. Aku rasa macam aku tersuka kat ayer balik la. Ni kes dia cuti panjang la ni. Ya la bila cuti panjang bebudak asrama penuh kan balik rumah. ila balik rumah, dia selalu online. Bila selalu online, aku akan selalu nampak muka dia kat TL dan chatbox aku. Tapi, aku selalu nampak dia suk tweet ngan budak form 3 kolah dia tu. Depa macam agak rapat. Lol. Aku jeles. Hahahaha. Btw, lagu baru blog aku <3 Yes, memamng agak serabut. Tapi aku suka sebab lirik lagu dia ada perkataan WATLEKK dan WATPISS. Cuma WATCOOL ja takdak. Sebab tiga perkataan tu ialah ayat aku reka untuk aku. Macam moto hidup akulah kiranya. Sentiasa rilek, cool dan peace ✌

Dahdah. Aku dah ngantuk dah ni. Nak tidoq.

Kbye.

WatLekk.☻ WatCool.☃ WatPiss. ✌
Thanks for reading :) 
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03