let's be honest here.
Thursday 25 April 2013
Assalamualaikum.


Ehem . Hai. Harini 26 April 2013. Besday NoorHayati ! Saja bosan. Tu aku update blog khas untuk dia. Oh pliss terharu weh :D

Pukul 0000 tepat aku send mesej kat dia. Mesej yang ditaip sebegini : 

Noorhayati. Happy birthday! Harap kita jadi BFF sampai hujung nyawa! Hahahaha. I'm serious. Xoxo :*

Kita selalu ingat kenangan-kenangan kita masa mula kita jadi kawan sampai la cena kita jadi kawan baik kat geng2 kita enn. Dan aku rasa depa pun dah bosan dengar cerita kita. Tapi serious kenangan kita selalu terpahat di ingatan aku. Tersemat rapi disanubari Acewahhh ayat . ^__^



When I say I'm your friend, I'm trying to have you be my neighbour in Jannah. Inshaa Allah :)

Biaq kita selau bergaduh. Berdebat. Berbahas or whatever. Tapi aku akan tetap pertahankan hubungan persahabatan kita yang tercipta sejak 9 tahun yang lepas. Acewahhh awat ayat aku semua tak boleh pergi nih. Hahahahah kisah pulakk. 



Hope our friendship will last forever till the end of our life.



Hayati ialah kawan baik Haifaa ...
Hayati ialah pembimbing Haifaa ...
Hayati juga ialah kawan baik Haifaa di dunia dan Inshaa Allah di akhirat sana ...
Terima kasih Allah kerana mempertemukan kami dan mengizinkan kami menjadi sahabat.
Terima kasih NoorHayati kerana sudi jadi sahabat kepada Nur Syafiqah Haifaa.

Ecehhh. Jiwang pasal kawan la pulakk aku nih. Tobat hampa tak percaya kata aku yang update cenni. Yati lagi lah tak prcaya. Kahkahkah. Takyah duk kata hampa, aku pun Fifty fifty ja percaya kata aku update blog sebegini. Kehkehkeh. Btw, sorry aku tak dak hadiah nak bagi kat hang :( 

Kbye.

Thanks for reading :)






© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03