let's be honest here.
Thursday 13 June 2013
Assalamualaikum.



Perghhh. Pepagi buta aku dah jiwang. Bhahahah. Eh, Assalamualaikum dan Selamat Hari Jumaat. Hallooooo bloggerians. Bloggerians? o.O Wujudkah perkataan sebegitu? Suka hati nenek moyang aku ja nak kata apa pun noh. Kuikuikui. Well, I don't care.

Ehem, amacam result? Gempak? Tahniah lahh. Aku? Ha ha haprak ok. Aku dapat 3A ja. Tapi 2A ori, 1A palsu. BI yang aku dapat  A palsu tu. Tu pun jenuh merayu kat tecer. Naseb tecer baik tak ingat. Lepas ni, untuk subjek BI aku kena buat betul-betullah. Tecer pun kata BI paper 2 aku okay dah. Cuma paper 1 tu ja kena banyakkan latihan lagi. Sebab aku selalu takleh score paper 1. Tecer sendiri kata, BI aku semakin meningkat. Masa form dulu BI aku teruk dan sekarang quite good. Tu tecer Nawal la yang kata. Hehehe. Tapi memang sekarang ni aku dah minat subjek BI gegila dah. K bohong. Tak sampai gila lagi. Muahaha.

Back to the topic. Confession? Pengakuan kepala hotak apa pulak ni? Ermm. Adalah. Kekeke. Sila rejam kaki aku dalam air suam. Kaki aku tengah sejuk ni. Brrrrr. Dah kalau nak berahsia better takyah update ye dokk. Ni nak cerita ni, ada orang ni haritu tetiba buat pengakuan kata dia suka kat aku. Apakah?

Dulu dah ada someone dah mengaku centu, aku terus offchat dia. Tapi yang sorang ni, agak ambik masa jugaklah aku nak offchat pun. Semalam baru aku offchat fb dia. Tah, tetiba rasa meluat kat dia. Pelikkan aku? Aku pun pelik dengan perangai aku sendiri. Triple pelik okay.

Daklah, kalau orang yang buat pengakuan kat aku tu orang yang aku suka takpalah. Ni orang yang aku tak suka. Memang terus offchat lah. Kahkahkah *evil laugh* Act, aku pernah suka kat manusia B ni. Tapi tak lama lepas tu aku tak suka kat dia dah. Dah elok elok aku tak suka kat dia, dia pi buat confession pulak kan. Memang lapaq penampau bongsu aku la tu. Aku apa lagi, dengan secara tiba tibanya perasaan annoying aku kat manusia B tu semakin menggunung lalu dengan terpaksanya aku terpaksa offchat fb dia supaya perasaan annoying aku kat dia yang menggunung tu segera menurun jadi senipis jalan raya. Eh?

Dah terlambat sangat la woi nak buat pengakuan pun. Even I'd like you before this, now, when I don't like you and you make a confession towards me, I don't even feel any 'flowers' feeling to you anymore. I'm sorry to say this but your confession is too late. Kahkahkah. Broken tahikkk English aku.

Dah tu, bila dah mengaku, takat tu jalah depa mampu. Tak nampak daya usaha depa pun kata depa suka kat aku. Bangang abadi betul. Daya usaha apa tu biaq aku sorang ja yang tau apa daya usaha yang aku nak daripada orang yang buat pengakuan tu. Dan itu salah satu trick aku untuk tau samada dia betul-betul suka kat aku atau sekadar main-main. And yes, I've got the answer. The answer is hes playing on me.  Booooo. Ko hengat ko saper nak mainkan aku huh? Aku Haifaa lah, tak mudah diperdaya okay. Bhahahaha.



Kbye.

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03