let's be honest here.
Friday 7 June 2013
Assalamualaikum.


Selamat hari Sabtu merangkap hari terakhir cuti pertengahan tahun 2013 guys! Aku kalau updateblog deret pepagi buta cenni en. Takleh nak buat apa, idea always melimpah time cenni. Back to the topic, semalam kat twitter *budak twitter kooo* ada trending #18ThingsIWant .  So, tadi lepas ber-blogwalking di blog Fatin Liyana, aku tetiba ada idea nak update harini.

18 benda yang aku nak? Okay, aku nak tukaq perkataan benda kepada perkara. Oh my, untuk gadis comel macam aku yang penuh dengan hawa nafsu ni mana nak cukup 18 rite?  Tapi,  aku ni bukan rajin sangat sampai nak update 18 perkara tu, so aku nak update 5 je. Kekeke.

#1- Tengok mak ayah pergi Mekah.

Haaa, yang ni memang aku nak tengok sangatlah. Harap-harap aku sempatlah tengok diorang pergi Mekah. And Alhamdulillah, jika panjang umur  around bulan 9 or 10 nanti parents aku akan pergi menunaikan haji :') Tapi sedih la, sebab time centu aku dah dekat dengan PMR. Parents tiada disisi pulak kan :'( Well, apapun  I wish they go and back safely :D

#2- Result PMR dan SPM gempak.

Siapa taknak result exam gempak weh? Kalau ada please sumbat mulut orang tu dengan buah strawberry yang segar dari Cameron. Eh, motif sumbat dengan buah strawberry? o.O Aku si gadis yang malas ni pun still ada hati nak dapat result gempak weh. Trial PMR dah dekat. And I'll change, soon. Nanti bila SPM pun lagilah nak dapat result triple gempak en. Nak masuk U apa semua bagai. Akulah manusia yang paling tak sabar nak masuk U, and I don't even know why.

#3- Motosikal dan handphone.

Sedihkan aku? Orang lain segala benda tok nenek gadget depa dah ada, aku still memburu henfon biasa yang bercamera. Oh, what a life. Hahaha. Motor? Mestilah nak. Senang nanti aku nak pegi mana-mana bawak motor aku jea. Tambah pulak kalau dah ada lesen motor kan, merempit sakanlah aku :3

#4- Perkahwinan abang-2 ku.

Jujur aku cerita kat korang. Aku memang dah lama dah teringin nak tengok abang-abang aku tu bersanding. Umur dah sesuai ada anak dah, tapi awek harem takdak lagi. Ish ish ish. Aku dan mak aku dah naik risau. Risau takut diorang jadi ANTERTU. K, mintak simpang. Nak kata tak hensem, peghh muka dah macam campuran artis dah abang sulung aku tuh. Ecewah. Abang kedua aku tuu err no komen la. Aku tak sabar nak tengok diorang kawen, ada isteri dan anak-anak yang comel. Bila diorang ada anak, means anak diorang jadi anak sedara aku. Yang tu lah part yang paling aku tak sabar k. Aku nak dengar bebudak panggil aku Maksu. Ermm. Tapi, aku ni bukannya suka bebudak sangat pun. Kekeke

#5- Trip with friends.

Ayat macam anak derhaka rite? Hahaha no lah. Aku nak bercuti dengan kengkawan aku yang banyak tu sebab aku tak pernah lagi. Dengan family mestilah pernah even tak selalu. Kehkehkeh. Entah, to me kalau bercuti dengan kawan lebih selesa daripada bercuti dengan family. TO ME kay, not TO YOU. Habis SPM nanti, or masa dah masuk U, aku ambik lesen kereta then waktu cuti yang agak panjang tu, ajak kengkawan, tak kiralah kawan sekolah rendah ka, sekolah menengah ka, kawan seuniversiti ka pergi bercuti dalam negara. Takmau luaq negara. Nak bercuti kat luaq negara, pergi bercuti dengan suami kayh. Muahaha. Sebab aku nak bercuti dengan kawan ialah aku lebih selesa dan pergerakan agak bebas. Kalau bercuti ngan family, kena ikut mana parents kita pergi. Pastu bila kita nak pergi tempat tu, diorang takmau pulak. K, sedih.

Hahahahaha. Tamat sudah cerita tentang keinginanku. Mohon jangan gelak. Dan lepas baca balik, aku pun taktau apa motif aku update ni? K, watlekk.


Hasil tiruan daripada gambaq AizatAbd crushkuu yang tercomel. Wkwkwk.

Cc : 


Terserlah kecomelan dia <333 Hahaha, please stop haifaa.

Kbye.

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03