let's be honest here.
Wednesday 17 April 2013
Assalamualaikum.



Ehem. Dah lama dah niat nak cerita pasal Hari Pulun kami ni. Tapi baru harini aku rajin nak type panjang-panjang. Hari Pulun kami ni terjadi pada hari Khamis lepas. Tak ingat berapa haribulan tapi memang hari Khamis. Wakakakaka.

Kami satu geng stay dari pagi sampai ke petang hari tuh. Aku,Yati,Shahira,Izzati,Qis,Titie,Najwa and Sharifah. Main point kami pada hari tuh ❤

Kami stay sebab KONONNYA nak sokong Sharifah lawan badminton beregu dengan pasangannya, Cu'a . Final beb, tu yang kami pulun nak sokong tuh. Tapi time kakpah lawan, kami duk sibuk snap-snap pic. Macam pa gih. Hahaha. Tapi yang penting KAK PAH menang k :* She's JUARA on that day :')

Come, tengok lah gambar-gambar pulun kami nih :D

Traffic light :*

Eei buat comels. Eeii bajet tol. #ThePulunsss

Tengok, Yati suka wat spoil bila gambaq aku dah elok :/

K aku suka gambaq nih :* Eh, ada pakwe Qistina la kat belakang ! :o

Aaa, waktu ni nak buat duckface tapi Yati malu tuh dia gelak. Then, dapatlah gambaq nih. Btw, muka aku hensem doh. Hahahaha -___-


Gambaq nih gambaq kami yang paling pulun. Hahahaa Sweet tak kami? Jangan jeles :pp

Hahaha. Mukaa kami -____- Tu kak Pah duk main kat belakang. Kami duk snap pic haram tak tengok dia lawan pun. Kikiki ^_^

Aikk, awat tetiba kepala aku senget nih? o.O #MeTitie

Tudiaaaa muka aku bajet ayu betolsss. Eh bukan aku ja, Shahira sekali ! Hahaha #MeShahira

With adik bongsu dalam kumpulan .... #MeQistina

Aku sorang ja yang tak buat duckface.Spoil betol. Hahaha --'

Piss yowww ✌

Aku selalu duk tengah. Nak mati awai ka apa nih -___- Ishh, astaghfirullahal'azim.

Kamilah the pulunssss ~~~

Colouful....... ^_^

Aik, magic. Aku hilang sekelip mata :3 Dak we dak. Aku ada kat situ kalau hampa perati elok elok. Aku just sembunyi cause masa tuh si dia lalu kot situ ~.~

My classmates. Kawan yang tak pernah tak gelak dalam kelas XD

Thowww. Pewitt. :*

Depa kata muka aku time nih macam tengah ewapeyek. Err. Aku aku cena takpaa *krikkrik*

Muka keletihan tapi syiokk. Kami 3 Cerdas's. 

This ! Aku duk tunggu nak upload gambaq nih dari tadi. HAHAHA. Muka sorang sorang kecewa duk tunggu suami. #IzzatiBlurrOne sedang sedih sebab suaminya tidak call dia selama 2 bulan. Tu tangan duk pegang fon ja tuh. Muka Yati menggambarkan bahawa dia sedang mengingati suaminya yang berada diluar sekolah, di depan U-station. JOHN ! Hahahahaha

#IzzatiBlurrTwo

Sorang-sorang bajet comel. Hiksss. Kesah pulak kami *tangan dibahu mata ke atas*

Yeahh, gambar terakhir untuk post kali nih ^_^ Me with JUARA ! Erkk, muka aku macam pembunuh bersiri. Mengerikan aku tengok senyuman aku tuh. Seriously. Haha

Ehem. Kalau hampa perasan. Takdak gambaq Syaza dalam nih. Cause dia tak datang sekolah harituh. Bukan harituh saja, start dari hari Selasa lagi dia tak mai. Dia dapat MC 3 
hari sebab muka dia ada allergic apa tah.

Btw, takdak pun gambaq aku berdua-duaan dengan Izzati or Najwa.  Yang beramai-ramai ada, tapi yang berdua-duaan takda.. Takpalah, nanti kita buat PULUN DAY TWO pulakk okiaqq :*

Kbye.

Thanks for reading :)




















© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03