let's be honest here.
Monday 31 December 2012
Assalamualaikum.




Tinggal beberapa jam saja lagi 2012 akan meninggalkan aku :'( Sedih jugaklah daripada aku tak sedih langsung en . T_T . Petang tadi baca blog Izzati , baca blog Shahira . Terharu sesangat . Terima kasih kerana menghargai kewujudan aku dalam kelas 2 Intelek tu .  Terima kasih kepada orang yang wish awal-awal kat aku tuuu -.-

Start tomorrow everything is new to me . New class , new classmates , new teachers , new behavior ,* In Shaa Allah * .

Azam baru aku . Berharap Nur Syafiqah Haifaa binti Hamzah ni akan berubah menjadi seorang yang rajin . Rajin baca buku pelajaran , rajin buat homework , rajin ulangkaji . Dan aku berharap untuk ujian atau peperiksaan yang ada nanti aku dapat jawab dengan tenang . Semoga aku dapat straight A dalam PMR 2013 . Aminnn .


P/s : Maybe lepas ni aku dah jarang update blog dahh . I'll miss you Blog Si Kidal .

Kbye .

Thanks for reading :)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03