let's be honest here.
Friday 14 December 2012
Assalamualaikum.
 
 
Sorry , entry kali ni tentang perasaan aku yang jahat . Please don't hate me :( Hahaha




Damn , its true ! Dia seorang lelaki pertama yang buatkan aku rasa memang aku benci dia . Aku tak pernah suka kat dia dan tak pernah rapat ngan dia . So jangan salah faham kata lelaki ni crush aku . No , dia tak pernah jadi crush aku dan aku tak pernah terlintas di hati ni nak jadikan dia sebagai crush aku .

Dia berlagak , sebelum dia HOT dulu baik la JUGAK . Tapi semenjak dia HOT dia dah berubah . Dia layan orang hat hot-hot jah . Tweet ngan aku pun macam err . Really perangai dia yang membuatkan aku membenci diri dia ! Aku takleh tengok muka dia , lagi banyak aku tengok muka dia lagi tebal perasaan benci aku kat dia . 

Sorry kalau aku slah anggap kat hang , tapi memang centu la perangai yang hang tunjuk kat aku so don't blame me if I hate you so much ! Dan takdak sorang pun yang tahu siapa lelaki 'bertuah' tu even my Best friends . Hanya aku dan Dia sahaja yang tahu .
 
I want to say it one more time that ....
 
 
Kbye :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03