let's be honest here.
Saturday 15 December 2012
Assalamualaikum.



Setelah sekian lama aku tak menangis kan . Tetiba semalam sebelum tidur aku menangis teresak-esak . Sampai tertidur . Nasib bangun pagi tadi mata tak bengkak . Tu aku tak suka bila menangis . Sebab bila aku nangis sikit pun hidung aku dah merah gila then mata aku cepat bengkak . Lambat hilang pulak tu . Setengah orang menangis pagi duk lama sat hilang la air muka yang keruh tuu . Aku dak , ambik masa .

Taktau pasepa , dua tiga hari kebelakangan ni aku kerap fikir yang bukan bukan . Aku takut sampai aku menangis . Fikir banyak benda yang negatif pasal keluarga aku .

Ya Allah , kenapa aku mesti berfikiran sebegini ? Aku dah cuba takmau fikir hal ni tapi lagi kerap aku cuba elak lagi kerap fikiran negatif aku ni menghantui aku :'(

Dalam group Ninez tu aku ada mintak alamat rumah hampa kan ? Hat aku tak mintak tu sebab aku dah tau . Group BtT aku dah tau dah rumah depa . Aku mintak sebab kalau , KALAU la kan sesuatu benda buruk terjadi kat hampa or keluarga hampa aku terus nak pi rumah hampa . Bukan aku mintak benda buruk berlaku tapi aku hanya bersedia . 

Hampa semua dah tau rumah aku kan ? Aku ada bagitau kat Yati kelmarin , kalau ada sesuatu yang tidak diiingini berlaku kat aku or family aku , aku suruh dia call hampa semua . Aku harap sangat hampa boleh mai rumah aku dalam keadaan segera . Contoh kalau aku accident , aku dok kat hospital aku harap hampa mai la melawat aku . Maybe aku sangat perlukan hampa semua untuk tenangkan aku :(

Hampa jangan heran kenapa aku tetiba fikir benda macam ni , sebab aku pun taktau . Kebelakangan ni memang benda ni la yang merisaukan aku . Tu sebab sebelum apa apa berlaku , aku habaq kat hampa siap siap . Please , aku harap sangat kat hampa . Aku takdak kawan selain dari hampa . Aku takdak kawan kat rumah , Aku hanya ada kawan kat sekolah ja . 

Act , aku harap semua KAWAN aku boleh mai rumah melawat aku kalau benda centu berlaku . Tapi , tu pun kalau hampa rasa sayang dekat aku la . Bukan maksud kalau hampa takmai hampa tak sayang tapi tah , taktau nak cerita cam mana . Payah .


Kbye :')


P/s : Amacam , sedih tak entry aku kali ni ? Hahaha , tapi aku serious kali ni .

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03