let's be honest here.
Friday 21 December 2012
Assalamualaikum.


Ehem . Ahh , rindunya kat blog akuuu ! 3 hari tak tambah views kat blog aku rasa macam 3 bulan ja . Hahaha . Aku rindu gila kat Blog aku ni termasuklah Facebook dan Twitter . *Pulun*

Act , aku baru sampai Kedah pukul 5 petang tadi . Cup cup ! Aku takmau cita lagi pasal 'percutian' aku ni . Aku nak update pendek ja ni . Satgi jadi panjang pulak .

Pastu lepas maghrib tadi kami pi kenuri sunat Daniel kat kedai ayah dia . Nama pa tah kedai tuu "Bihun Sup DAN " KOT . Ala kat depan kedai Pak Anjang Mak Anjang Tepung Talam tuu la . Ahh lepas habis makan , ayah aku pi C-Mart . Aku pun saja ja ikut ayah aku masuk C-Mart tu . Tup-tup teringat hadiah kat Qis and Najwa tak beli lagi . Untung-untung duit ada pulak kat dalam poket aku . Cukup lak tu untuk aku beli dua hadiah dan satu pembalut . Cun cun je harga dia . AKu pun belilah . Tak expect langsung aku nak beli hadiah kat depa . Hahaha . 

Esok 22/12 . besday Najwa 23/12 . Esok aku nak ajak Yati pi Taman Tengku Maheran , nak pi rumah Najwa . Aku nak wish besday dia siap-siap . Memang awal sehari tapi takpalah kan . Sebab besday Qis nanti pun aku wish awal sehari jugak 26/12 . Sedangkan besday dia 27/12 . Hahaha ,adil kan aku -.- Hahaha

Hadiah apa ? Hmmm , biarlah rahsiaa ~ Btw , aku cari gambaq Qis ngan Najwa yang dua hampa ja takdak . Semua ada penyibuk antrabangsa . Hahaha


Hat pakai tudung putih tu la birthday girls . Ignore suma hat pakai tudung hitam tuu .

 Abaikan budak yang kiri sekali tuu :3 Hahaha 

Tau , memang hat tengah tu cun . Tapi kali ni abaikan dia . tengok birthday girls sudah . Hahaha *kejam*


Kbye :)

Thanks for reading x)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03