let's be honest here.
Thursday 27 December 2012
Tukar .
Assalamualaikum.


Ehem . Harini dah 27 Disember . Lagi 4 hari nak mai besday aku pulak . Eh , macam penting ja besday hang tu haifaa -.- . My besday mean tahun baru dah datang ! Bila tahun baru dah datang mean umur aku sudah masuk 15 tahun . Bila aku sudah berumur 15 tahun mean secara automatiknya aku dah jadi calon PMR :( Takutnyaa bila sebut pasal PMR . Seriously I'm not ready yet .

Eh , perasan tak lagu aku dah tukar baru :D Sebelum ni lagu Little Things by One Direction . Sekarang lagu 150 Juta by Ainan Tasneem :) Lagu dia biasa biasa ja , tapi lirik dia aku suka . Part  "Di depan semua kau tarik tangan aku" aku dapat bayang hensemnya laki tuu . Hahaha , lirik lagu pun aku boleh bayang muka -..- Hang ni memang suka berangan laa Haifaa . 

Lagu dah tukar , blogskin aku takmau tukar lagi . Aku suka blogskin ni . Even dia simple tapi aku suka . Paling suka tulisan untuk entry-2 aku . Comel jeww ^^v Dan yang paling ketara sekali pertukaran yang aku buat . Tukar kelas :( Seperti impian aku dulu *bak kata Jayshan* Impian ?  Aku masuk Cerdas . Aku turun kelas for the first time in my life ever ! Tapi aku still ada geng . So chill ;) Kalau ada keinginan nak belajar , kat pondok buruk pun kita boleh belajar . Ni tukar nama kelas je punn -_-'

Dan satu berita yang pelajar perempuan SMJ tak suka . Tudung bibik . Tahu apa itu tudung bibi ? Search sendiri , malas aku nak bagitau -,-  Guess what ? Kami kena beli tudung kat sekolah dan kena pakai tiap-tiap hari . Bukan pakai waktu pj tapi pakai masa belajaq . Dahlah tudung serlom then hat benda keras tu SPAN pulak tuuu . Sapa muka panjang elok la pakai . Muka bulat tu err bertambah bulatlah nampaknya :)

Eleh , orang segak orang comel , kalau pakai tudung apa pun tetap segak dan comel jugak . So , hampa-hampa yang segak dan comel tu pliss jangan risau sangat . Orang yang patut risau sekarang ni ialah Aku ! Me ! Myself !  Huhuhuhu , cenalah muka aku bila pakai tudung tu nanti . Dahlah tak segak dah , bertambah pulak tak segaknyaa . Hahahaha :P

Tahun depan aku berazam takmau online sangat . Kalau boleh takmau langsung . Tapi aku tak berani janji :d Hehehe . So kiranya memang sure aku akan jarang update blog :( Mesti berhabuk gila nanti blog aku >,<

Apa-apapun KEEP CALM & LOVE HAIFAA . Ngeee x)

Kbye .

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03