let's be honest here.
Sunday 30 December 2012
Assalamualaikum .


29 Disember 2012 . Tarikh bermakna buat aku and the gang . Yess . Perjumpaan BtT . Selama dua tahun lamanya kami tak pernah kumpul sekali . Hari tula kali pertama kami kumpul berlima setelah menjadi pelajar sekolah menengah ni aku rasa . Hmm , jumpa tu memang kerap tapi  tak pernah nak jumpa 5 sekali gus . Ada sajalah sorang atau dua orang mesti tak dak bila wat reunion .


Aku suka gambaq ni gilagila ♥ Thanks to Alya , our photographer . Dia la yang susun apa bagai . Aku taktau sangat . Yang aku tau , aku nak tangkap gambaq kami 5 orang . Sebab kami takdak gambaq 5 orang . Ada pun yang darjah 6 . Hahahah zaman budakbudak . LOL . 

Act , aku malas nak cerita apa yang kami buat seharian tuu . Biarlah kami berlima dan Allah saja yang tahu . Hakhak . Ayat tak boleh blah . 

Ehem , I'm not that short actually . Aku tinggi gi dari Dayah :p


Untung saja ayah aku dah mesin rumput beberapa hari yang lepas . Wikikiki ;)


Tinggi dak kami ? Lololol xd

Atototo... Ohmyy I got addicted to the word :O

We look so happy in this pic ^^v Especially , me . Hahaha


Oh , btw . Esok dah start sekolah . Barang sekolaah aku dah beli . Cuma ada satu masalah . The problem is tudung tu tak sesuai langsung dengan baju kolah aku . I look like so childish . Oh mannnn ! 

Lagi , harini crush aku dah masuk asrama dah . Ermm . I'm gonna miss him :') Hattuih , chat pun tak pernah .  First time comment ngan dia kat  facebook semalam . Tweet ngan dia pun pernahlah sekali . Hahahaha . Well , segala ciri-ciri yang aku nak kat lelaki semua ada kat dia . Watlekk .

Tomorrow is my birthday . Saja nak habaq -__-

P/s : BtT dan Ninez , my best friends forever . Aku takkan lupakan hampa semua . Believe me :') Btw , ada makna yang tersirat di sebalik huruf BtT tuuu :3  

Kbye .

Thanks for reading :)




    



© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03