let's be honest here.
Saturday 4 August 2012
Assalamualaikum.

Promise me that you'll be my BEST FRIENDS FOREVER .



Ehem . Today , I wanna share with you my sadlife . :(

K , aku tak mau gaduh-gaduh dah ngan geng hampa . Hampa geng hotsentap . Kami geng budak besa ja . Nanti , kalau gaduh ngan hampa , hampa bash kami teruk . Sampai bebudak laki pun hampa ajak join . Not fair la.

Aku mengaku dari tahun lepas lagi kami suka bagi nama gelaran kat orang lain pelik-pelik . Bukan nak kata kami ni perfect macam yg hampa sangkakan tu . Tapi , kalau kami nak sembang pasai seseorang depan hampa  kantoilah kami . Contoh , kami nak cakap pasal budak laki " dia hensem ka hodoh ka apa ka " kan ? Kalau kami sebut nama dia betoi , mesti hampa heboh . Tau sangat dah . Tu yg kami bagi gelaran .

K , maybe salah kami . Kami bagi gelaran kat hampa pelik-pelik . Lagipun , dalam geng hampa kami just bagi gelaran untuk Vampire ja kan ? Tak payahla angkut geng nak benci kami . Tak puas hati , bagitahu kami . Kalau kami bersalah , kami boleh minta maaf . Apalah sangat perkataan minta maaf  tu sampai kami takleh ucap kat hampakan .

Esok macam manalah geng aku nak menghadap hampa dalam kelas . Kami rasa macam kami ni tak layak hidup kat sekolah tu tau dak . Hanya disebabkan kami bagi gelaran pelik-pelik tu ? Tolonglah , aku merayu bagi pihak aku dan Syaza . Maafkan kami :'( 

Aku rasa macam nak bunuh diri . Kalaulah bolehkan ? Well , apapun aku dah minta maaf . Suka hati hampalah nak maafkan ka dak . Aku dah penat mengalah . Aku dah penat menangis . :/

Sekarang , aku nak ikut cakap Titie , "Just be yourself.Biarlah hampa nak kata apa kat kami .Jenuhla nak ikut cakap hampa . Ini kehidupan kami . Kami yang control kehidupan kami , bukan hampa ."  Okay ?


Kita selalu macam ni en ? HAHAHA


Aku bersyukur gila sebab aku selalu dapat kawan yang baik . Dari sekolah rendah sampai sekolah menegah . Aku sentiasa dapat kawan yang satu pala otak dengan aku . XD

Aku ada SAHABAT . Kau ada ? Pffttt .... :p 

Kay Bye :)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03