let's be honest here.
Sunday 10 June 2012
Assalamualaikum.


Tadaaa !!! Nie lah gambaq kami di rumah dayah ! Aku paling tinggi nah , saja aku merendahkan diri aku . Hoho ^_^ Nak cerita pun , aku dah cerita dah kat post harituh . So,memandangkan alya dah hantaq our pics kat email aku , aku letak gambaq ja la noh . Haha :>

"Sweet tak kitee ?" Well , bestfriend ngan dia lama dah kot . *tangan di bahu ,mata ke atas* Silalah muntah ungu :p


Well , Bff ku yang agak rock tetapi alim . *bunyi cengkerik* haha , tetibee :p jihadsrikandi.blogspot.com ini blog dia .. bacalah novel novel yang diciptanya .. Serious best baca ! 


"Sebijik macam pesalah GRO " ---> dayah kata ;)

buleh jadi model novel dah nih , hanim woii ! haha

they quite closer . aaa , actually not 'quite' but 'really' . =D

woii ,woii . aku tak ready lagi la! >,<

eh eh , awat senget nih ? angin tolak ka ? HAHAHA' 

  
Ala , habis dah .. :'(  Coih , bajetlah kau haifaa oii . HUHUHU :") Bubye *waving*

Eh ,eh ade lagilah ... "Kenapa kau mesti muncul balik dalam hidup aku ,mimpi aku ? Sepanjang cuti 2 minggu ni aku dah dapat lupakan kau tahu tak ? Erghh , mencikk gileer ada perasaan macam nih! " 

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03