let's be honest here.
Monday 30 July 2012
Assalamualaikum .


Emm , dah lama aku tak update blog we! Rindu sama kamoo blog ! *buat teruk*

Aku , sudah tidak menyukai sama itu Williiot lagi maa . Aku taktau sama ada aku memang betul2 tak suka kat dia , ataupun EGO aku yang menafikan perasaan aku kat dia . Cewaahh ! Kalau aku still tanya pasai dia kat hampa tu besalah . Tak semestinya tak suka kat dia aku dah tak boleh tanya pasai dia dak ? HAHA -Think Positive-

Aku rasa macam nak demamlah . Besalah , abang and mak aku pun dah terkena virus rasanya . Nak kata demam,badan aku sejuk ja . Cuma , aku batuk . Uhuk uhuk . :p Ni , nak cerita ni , semenjak peristiwa Cikgu Azmi ternampak aku menghidu gam hari tu . Setiap hari Ahad dan Isnin BELIAU mesti akan perli aku . Macam petang tadi . Aku kan rasa macam nak demam , so aku buat-buatlah tak larat . Pastu tetiba cikgu cakap ceni "Tu awat diam ja tu ? Tak dapat hisap gam la tuh ." Huaaaaa , cikgu !!!! Ada saja modal cikgu nak perli aku , bila bincang sikit , cakap pasai hisap gam , bila mengajaq sikit, cakap pasai hisap gam . Nampak tak permainan cikgu ? Huhuu


K , dulu masa latihan kawad , Sharifah bawak kamera , so , kami pun snap-snaplah sikit kan . SIKIT? Err =,=" * bunyi cengkerik*


Peace ✌


"Bhahaha , I tak reti edit la U :p "


Semua ada ? Mean ☞ semua ahli ada kecuali our 'MOM' :d


Tuan camera ni , gambaq ada satu jea . Yang kami ? Berlambak ! HAHAHAH


Tambah gambaq tuan punya blog ni . Lagi berlambak ! ☜ Caption ni menunjukkan ini adalah gambar yang terakhir yang aku upload :p

Okay , dada :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03