let's be honest here.
Friday 20 July 2012
Hai ?
Assalamualaikum .

Hari ni first day umat Islam berpuasa . Alhamdulillah .

Semalam , aku hampir-hampir nak nangis . Eh , dakdak . Hati aku ja sebak :p HAHAHA Nevermind .We, semalam aku chat ngan dia :") Aku ucap selamat berpuasa kat dia . Puihhh , awat ayat aku ni lembut semacam ni .  *This is not me *

Tengah malam semalam kot . Aku chat ngan dia sampai pukul 2 yang hampir-hampir nak ke pukul 3 . Hihi :3
Aku jadikan hang hanya sebagai crush aku . Know what that mean ?

"Maksud crush sebenarnya seseorang yg kita suka tapi kita tidak mahu memilikinya, bukannya seseorang yg kita ingin jadikan bf/gf."


Ada paham ? Hahaha . So , jangan salah faham yer kawan2 . Aku hanya meng-crush-kan dia . Bukan suka or cinta apa semua tu .. Sampaikan si dia sendiri menganggap aku tangkap cintan ngan dia . Aku tangkap suka/minat je la kat hang . :p

Tapi , setelah apa yang kami duk sembang-sembang semalam . Aku dah buat keputusan muktamad yang aku takkan menjadikan dia sebagai crush aku dah . Aku hanya akan menganggap dia hanya sebagai kawan aku . I'm trying to forget my feeling to him . Starting from today , maybe ?

Dan ,aku rasa semalam mungkin chat aku ngan dia yang pertama dan terakhir. Sebab segala pertanyaan yg berada diminda aku sudah ditanya kat dia dan telah dijawab . Okay ? Bye =D
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03