let's be honest here.
Thursday 12 July 2012
Assalamualaikum.


Omg ! Hensemnya Zack Aafron ! *teringat masa f1 dulu *

Ehem . To Titie aku nak mintak maaf banyak-banyak kat hang . :( Sorrylah kalau entry aku hat lepas buat hang terasa :( Nak kata takdak niat , ada gaklah niat aku nak post entry sebb hang . 

Tapi , bukan untuk hang saja we , aku tujukan untuk Yati ,Qis , Najwa dan AKU jugakk.... Hang ingat balik apa persamaan kami ? Kami membenci sesorang lepas tu suka balik kat orang tu , right ? 

So , janganlah terasa sangat . Opps ,sorry . Mungkin aku pernah terkasar bahasa dalam entry-entry aku hat sebelum ni yang membuatkan hang terasa . :'(

Aku sedih . Aku sebak . *Airmata aku hampir menitis * Aku tak buleh  menangis . Ego aku masih tinggi .*Airmata aku TERjatuh pulak * FAILED hang Haifaa hoi ! Takpa , hampa tak nampak kan aku qeyau ? Alhamdulillah .

Biaq aku pendam sorang-sorang . Kalau boleh seumur hidup aku , biar dimata hampa aku sentiasa Happy Go Lucky okay ? =D Nak kata hampa semua tak pernah tengok aku qeyau , pernah . Ala, hat kita duk main  "cabai" bagai tu . Takka aku qeyau ? hahaha

Geng kita termasuk aku 10 orang . Mana ada aku kat situ ada hampa , mana ada hampa kat situ ada aku . Orang lain aku tengok jalan duadua ja. Kita ? Sekali bawak 9 orang . Syifaa' jarang sebab dia pengawas :')

Aku paling takut kalau kawan baik aku pinggirkan aku . Aku bayangkan , mungkin sebab aku tak cantik , aku tak beradab , aku kasar,aku cakap tak reti nak berlapik . Yang paling penting mungkin aku selalu sakitkan hati hampa tanpa aku sedaq . :'( 

Ahhh , malam ni aku qeyau sakan la pulakk... Dah la tadi aku qeyau sebab gaduh ngan abang aku ! huh ! Yang tu sorang lagi . Sebal sungguh aku ngan dia ! Mohon hampa qeyau jugak masa hampa baca entry aku kali ni . Hihi :p dakdak. Biaq aku sorang ja . :d

Aku akan kongsikan berita gembira aku dengan hampa . Tapi aku takmau kongsi berita sedih aku dengan hampa . K . Tapi , hampa kena kongsikan duadua berita tu dekat aku . 

What use have friends if she could not help her friends?Right ?

I'm sorry again , Titie . Aku rasa bersalah dengan hang .Aku , bab perasaan ni , payah nak simpan , aku kena luahkan juga kot celah mana pun . Aku hanya harapkan blog ni and bff untuk mendengar luahan aku . Family ? Errr, aku tak rapat dengan family aku macam hampa . Aku hanya rapat dengan mak ayah aku ja . Aku rasa macam aku lebih rapat dengan hampa dari parents aku tau dak ?

K , hat tu ja . Kbye... || ='d ||



© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03