let's be honest here.
Wednesday 6 June 2012
Cuti ^_^
Assalamualaikum.


Hello . Cuti nak habis dah Haifaa hoiii .Homeworkk tak tentu hala lagi ... :( Takpaa , ada beberapa hari lagi nih. Hope dan la nak perabih semua :D You can do it Haifaa! Hwaiting !

Cuti 2 minggu ni aku tak pi bercuti mana-mana pon . Ayah aku sorang ja balik kampung dia kat Terengganu nuh . Kalau dak aku pun pi sekali...Tapi , tak jadi... Naseb ! Fiuhhh ! *Lepas nafas lega * 

Cuti minggu pertama hari .... Hari pa taktaw , lupa dah haih... Takpa , back to the topic. Aku , Hanim and Alya pi rumah Dayah serbuk :p Hoho . Reunion BtT la kononnya kan . Tapi Auni takpii , dia demam pulak time camtuh :( Then , duk umah dayah sampai petang . Tak keluaq mana langsuung. Duk lepak dalam bilik dia ja . Kami main tibaii badan guna bantal . Bantai dia jenih pa taktaw ar , keras nak mampoih. Sakit woo kena... :p Kami tiga orang pi umah dia pakai baju kurung . *Bajet ayu kononnya* Sembang sana sembang sini . Lunch time =D Mak ayah dia pi kenduri  tapi beli lauk kat kami . Alololo baiknya.. Kami ni menyusahkan ja...Habis makan solat apa semua... lepak balik dalam bilik dia...Apa yang kami buat kat dalam bilik dia pun aku tak sure . Ada sedikit kebosanang disitu ^_^ Ajak dayah pi aneka , dia takmaw , coihh! Gamabq tuh ada la jugak kami snap2 . Tapi guna fon alya . Aku suruh upload nak bawak masuk dalam blog , dia tak upload pun . so , takdak la gambaq aku nak tunjuk . Hurmm 6,6

Cuti minggu kedua hari isnin , aku pi aneka dengan kawan-kawan baru iaitu Izzatun , Shamin and Aqmar :) Keluaq sebab nak jumpa farhanis , sahabat lama . Budak MRSM tuh .Masa dia duk SMJ aku rapat jugaklah ngan dia... Heran jugak aku camna aku buleh rapat ngan dia.. kami kawan beberapa bulan ja pastu dia pi MRSM . :(  Kami pi men boling *aku kalah k * ,beli novel *aku ja* , men game keta. Hoho ^_^ . Oh lupa , kami pi Tutti Frutti  jugak . Ramai orang . Kebanyakan yang pi TF suma anak mak.. Kami ja berdikari.. huhu tak riak pun . Aku teragak-agak nak bubuh bahanbahan ataih aiskrim tu , tkut timbang nanti berat aku takdak duit nak bayaq... Bawak keluaq sedaih RM40.00 bak hiangg . Padahal RM 7.52 sen ja. HAHAHA . Pastu kami balik.. Yeay ! Syiokk gak lepak ngan depa... Dapat kawan baru dah . HOHOH *_*

Kelmarin , dapat mesej . tengok nombor aku tak kenai pon . Tapi dia tau nama aku . ==' aku pun balas mesej dia  n  of kos lah tanya siapa dia kan . Guess what ? orang yg aku tak harap dia ada nombor fon aku rupanya yg hantaq mesej tuh . Kecewa gila aku . Sapa ? Afnan . Heran , camna dia tau nobor fon aku ek . Tapi aku tak tanya pun . Dia tanya nombor fon yati dan aku bagi ja la . Aku kata " 014******* - Yati . Ni last kedit aku , so hg takyah bls msej aku ni . " Kejam ark aku ? Sedangkan kedit aku ada banyak lagi.. Malaih tahu tak nak mesej ngan dia..Aku mesej ngan alya tanya dia ka bg no.aku kat afnan kan... sebb alya ja yang tak tukaq no.fon baru dari sekolah rndah gi..Dia kata dak... Arhh lantaklah.. yang pastinya aku takmau balas mesej dia.. titik . HOHOHO :))

Saja boh warna-warni supaya aku tak bosan nak baca nanti . =D  Bye semua . *waving*
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03