let's be honest here.
Friday 15 June 2012
Assalamualaikm.



Ehem . Actually gambar tu takdak kena mengena pun dengan entry aku kali ni .HAHAHA , saja aku suka tengok gambar nie . Comel ja aku tengok .Hoho :d

Aku ada buat blog baru . Tapi private punya lah . Tapi ada duaorang sahabat aku ni ja yang tau . Tapi saya , aku dah private kan dah blog tuh . Hehe . So ,diorang pun takkan tahu apa yang aku tulis . Ada blog private nie agak menyeronokkan . :3 Kat situ aku bulih tulis apa saja yang aku suka ! Aku buleh tulis orang yang aku suka , orang yang aku benci , orang yang meluat  dan apa saja yang aku rasa  aku nak ceritakan kat diari aku tuh . Tanpa berselindung sedikit pun ^____^.

 So, memandangkan blog tu aku privatekan , so aku tak kisah sangat pasai follower dia . Takdak langsung pun takpa :3 Nak tau apa nama link blog aku tuh ?  ****************.blogspot.com ... Panjang dak  link blog  tuh ? Hahaha :p K,byebye :*

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03