let's be honest here.
Sunday 15 July 2012
Assalamualaikum .



*Fake cough* Dengan ini saya merasmikan majlis penutupan 'Kisah-kisah Lama' . Yeay *tepuk tangan kuatkuat*


Alhamdulillah . Kelmarin kami dah habis lawan kawad kaki kat Padang terap , Kuala Nerang Kedah . Hukhuk . Menang ka dak ? Ofkos la menang . Apalah hampa ni ,pi tanya soklan bengong tu kat aku napee ? Kami dari latihan sampai kelawan , asyik teraboq ja kerja kami . Hahaha .


Muke ketaq siott . Bhaha . Duk tengok bebudak Bahiyyah kawad. Semua sapu kat Kota Setaq baq hiang . Sikit pun tak bagi kat Kubang Pasu .

K, lepas habis kawad kami dan tengok Krs Puteri kawad. Sumpah depa kawad lawa ! Tapi ,bukan rezeki depa, hat tu depa pun tak dapat tu.

Pastu , kami pi sekolah sebelah PPD tu nak sembahyang . Aku tinggai la camera aku kat Izzati . Pastu , lepas habis sembahyang Faten dapat mesej kata depa dah nak buat raptai dah . Ommoih , kalut sungguh la kami . Dengan baju uniform tak salin lagi. Pastu , nak salin dalam surau takleh sebab ada budak perempuan kena histeria . Serious aku takut we .

Tanya Izzati ,mana dia letak camera , dia kata "aik,bkan aku dah bagi kat hg dah ka".. Nah , dia kata cengtu pulak... Takpalah , aku pendekkan cerita .

Kami cari dekat kelompok beg-beg yang ada kat situ. Berapa kali aku tawaf kat situ pun aku taktau la kan .  Tak jumpa siott camera aku . *bapak, giler gempak bahasa aku* Pastu kena masuk baris balik . Baris ni tak ikut line masa lawan kawad , tapi dah aku lambat aku dok belakang depan budak kepo laki . sebelah aku izzati n najwa .

Masa mc duk potpet kat depan tu , aku duk teringat dah balik satgi camna aku nak habaq kat mak,ayah and makchaq aku kata camera dia hilang . Mesti aku kena kutuk sungguh dengan depa . tu tak kena lagi kutuk ngan abang aku .Dia tu bab nak cari pasai ngan aku nombor satu lerr.

Bak hiang , aku reyau sampai sesak nafas kot masa dalam baris tuh .*nampak dak bertapa F A I L E D nya aku?* Kata takmau qeyau depan kawan konon.Puihhh* Nurin ngan mira nampak .  tanyalah awat pa semua tu .dan lagi depa buat lawak . Aku tak gelak lagi lah buat masa tu .   

K, dah habis kelam kabut pi tempat tadi tu cari lagi . Masa tu nak balik dah ... Pastu , baru ja nak pusing badan nak ajak Izzati cari kat surau . Besalah aku , kalau aku stress aku marah sungguh . Izzati kena teruk ar ngan aku sampai qeyau2 la dia pun . HAHAHA

Time nak ajak dia cari tuh , dia jerit kat aku . *macam marahlah * "tu,camera hang!!!!!" teruih aku tengok , then pi ambik lerr. Fuhhh , bersyukur giler gile aku masa tu kot .... Lepas ni , takmau bawak dah camera  pi mana 2 . kalau camera aku takpalh jugak , ni camera makchaq aku hoii ...  INSAF dah INSAF dah . HUHUH :'(

K, nak tutup internet dah , nak buat hw Math . Bye ;)

p/s: Still jeles sebab najwa tangkap gambaq budak tu dengan camera kak pah .











© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03