let's be honest here.
Thursday 24 May 2012
Freedom
Assalamualaikum.


Hello. Tamatlah sudah perjuangan kami sebagai pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Jitra setelah penat memerah otak selama 2 minggu berturut-turut kerana menduduki peperiksaan penggal tahun. *sedap ark ayat Bm aku. sah dapat A. HAHAHA Atas tu muka stress duk baca buku la tuh..Padahal aku duk tgh nyanyi masa tuh.Ada lirik lagu dalam tuh...Cantik dak kulit buku aku? Timakasih :) Hihihi

Yeay ! Dah start cuti kolah dah... Walaupun paper last  pada hari terakhir sekolah,cikgu-cikgu tidak berputus asa memberi kami kerja rumah atau dari segi syaraknya kerja sekolah yang perlu dibuat dirumah. :3 HAHAHA

Drama di cancel kan untuk forever and ever.... Jayshan katalah. Aku seronok campuq sedih.. Sebab aku baru ja nak pinjam cd kat Syasya :'( K,takdak idea dah nak post. So, selamat bercuti tawan-tawan :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03