let's be honest here.
Monday 1 April 2013
Assalamualaikum.



Hola. K takmau type panjang panjang.  Kita tengok gambar masa kita form 2 dulu k. :*



Gambar nombor 1,3 dan 6 masa tu kami kat lindap kencana. Ada latihan kawad. And masa tuh baru lepas hujan. Wuuu, syiok oww kawad masa hujan ^__^

Gambar nombor 2,4 dan 5 pulak masa tuh kami duk kat tempat lepak bila waktu rehat :D Tempat dimana kami selalu usya orang lalu lalang. 9 orang kami duk lepak kat pondok tuh sambil tengok orang lalu lalang dari kelas nak pi kantin or sebaliknya. Konfem sapa yang lalu mesti rasa AGAK segan bila nampak kami duk tengok depa. Kikikiki :P






This ! Masa ni kami duk kat dalam surau. Kami mai pagi, just nak lepak-lepak . Well, masa ni hari sebelum cuti akhir tahun kottt . T___T

Gambar nombor 6 tuhhh <3 Aku ngan Yati agak kekok bila bergambar berdua. My friend since when huh? Ohh, since I was 6 years old. Agak lama jugak la noh kami dah berkawan :) Btw, kami kekok tu sebab segan ngan hat lain duk tengok. Biaq hat nak tangkap gambaq kami tu sudah lah tengok. Ni dak, pakat duk depan kami habis. Tuh yang muka Yati habis malu tuh. Hhahahaha :d

Ohh, gambar Titie ngan Sharifah takdak sebab depa takmau tangkap gambaq. Lololol, malu katanyaaa :3




Errrr. Time nih, hari sebelum last kami sekolah. Time ni nak masuk Zohor dahh. Gabar nombor 3 tuhh tinggal kami 3 ja lepak kat situ sedangkan hat lain semua menunaikan solat fardhu :3 Ehem, paham-paham jala noh :3 And aku taktauu sepa gambar tuh paling besaq sekali kat situ -_- Hahahaa

And and and ! gambar nombor 2 tuh ! Aku kelihatan kurus ! Hoyeah hoyeah. Sedangkan taklah kurus sangat pu aku nih. Tapi kurus lah jugak. Hahahhahaha, ayat complicated :P

Ehem. situ adalah tempat pertama kami melepak masa awal awal tahun dulu bila mai sekolah. Tapi, orang lain selalu dengki ngan kami, kami lewat sikit terus orang lain pi lepak kat situ pulakk. Ishhhh >,<





Lastly, nilah gambar favourite kami ! And thanks to Afiqah kerana sudi jadi fotografer kami pada masa tuh :) Masa ni kami duk dalam kelas 2IT which is kelas aku and the other except Qis, Titie and Najwa . Gambar nombor 6 tuh depalah. Hahahahaha *bajet orang asing yang nak baca blog aku*

First time kami dapat tangkap gambar cukup satu geng. 9 orang <333

Okayyyy, tamat sudah cerita aku pasal memori 2012 niiii . Omg seriously aku rindu gila gila tahun 2012. Eventhough nothing interesting happen to me . Bila pala otak aku mula nak rewind pasal 2012 tetiba aku jadi sebak and i don't know why :/

Kbye. 

Thanks for reading :)





© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03