let's be honest here.
Tuesday 19 March 2013
Assalamualaikum.


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. *guna nada takdak mood* :(

Aku dah delete post I Like Him tuuuu . Rasa macam, lagi banyak orang baca, lagi banyak orang pandang aku macam pandangan kata aku ni tak sedar diri, 'senior minat junior' .-.- hikhokkkk. So, aku delete.

And now, aku dah rasa sedikit tenang. Macam harituh aku kata apa? Aku angau? Hahahaha, cam bodo pun ada. HAIFAA TAK SEDAR DIRI :PPP Tak padan ngan hang nak minat kat kawan tuh. Seriously. Tapi, perasaan aku hak aku. Aku dah tersuka kat dia, takleh nak buat apalah kan. Janganlah lepas baca entry aku, then bila jumpak kat sekolah tengok aku semacam jaaa. Aku terasa beb.

Aku dah tenang SEDIKIT harini. Tidak angau dah kat dia. Suka tu yess still suka tapi tak angau. You get me? Hahahahah. And yess , thanks to that 'girl' yang membuatkan aku dah hampir nak putus asa. Tinggai sikit lagi hari kalau aku stalk twitter budak tu then baca tweet tweet yang membuatkan aku jeles. In shaa Allah, aku bakal tak suka dah kat dia. So, chaiyok 'girl'. ;)

Dua tiga bulan nih aku dah dapat scan perangai aku yang satu nih. Aku tak boleh jeles. Sebab kalau aku jeles, aku dah tak suka dah dengan orang yang suka tuh. Serious talk. Macam sekarang, aku duk stalk tweet 'girl' tuh. Nak tengok perkembangan hidup dia di sekolah dengan dia. Yess, sepanjang penyiasatan aku selama dua hari ni, aku still tak jumpa sebarang tanda yang mengatakan bahawa mereka berdua KAPEL. Tapi, aku rasa macam OTW ja -..- Dak, tak sedih pun :'D

'Girl' tuh dah membuatkan aku rasa lebih rendah diri daripada sebelum ni. Dan membuatkan semangat aku suka kat dia tuh semakin down. Yeay ! Thank you 'girl' :* Mesti lepas aku tak suka kat dia sepenuhnya, pakat bersyukur enn? Tak payah lah nak dengaq aku cerita pasai dia lagi, tak payah duk cakap dalam hati kata aku ni tak sedaq diri lagi. Ahakssss :B

Aku suka pikiaq benda negatif ? Haha, bukan benda negatif sayang. Tapi benda betul. Dia tak suka aku, dan dia tanya tu mungkin saja-saja. Who knows rite :) Yes, kalau kita fikir fikir balik, awat dia tanya pasal aku sedangkan aku ngan dia tak pernah rapat and tak pernah berhubung dekat mana-mana laan sosial pun kannn -.- Yes memang pelik. Tapi nak buat macam mana, lelaki tuh memang pelik dari dulu lagi. So, jangan duk heran sangat. Hahahaha.

Pstttt, harinih aku tak jumpa dia banyak kali sangat. Hahahahaha. Malas nak usya dia harinih even teringin nak usya. Ego aku kuat menghalang k :P Hahahhaaha. TAKDAK MOOD k nak usya dia.



Errr, actually, quotes ni takdak kena mengena dengan aku pun. Eh, tak sesuai untuk aku pun kann. Tah, aku suka baca quotes nih. Mempunyai makna yang mendalam keyh. -.-'


Kbye.

Thanks for reading :)


© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03