let's be honest here.
Wednesday 6 March 2013
Assalamualaikum.




-Gadis Yang Suka Berimaginasi-

Hahahaha, poyo ja tajuk. Kisah?

Kebelakangan ni aku selalu duk fikir, bila aku nak jadi anak yang solehah? Bila aku nak jadi kawan yang  baik? Bila aku nak jadi pelajar yang rajin? Bila aku nak jadi cantik? Bila aku nak jadi pandai? Bila aku nak jumpa bakat terpendam aku? Dan banyak lagi Bila yang ada dalam kepala otak aku sekarang nih.

Aku hanya boleh berusaha dengan mental, tapi fizikal haram aku tak berusaha lagi. Bila hang nak berusaha, Haifaa? Bila hang merempat kat tengah jalan baru hang nak berusaha? Hahhaha, sudah terlambat kalau centuu.

Aku tengok\orang lain semua ada bakat dan kelebihan masing-masing. Tapi, aku duk cari selalu. Tapi tak pernah jumpa. Aku ni bagus bahagian apa? Memaasak dak. Menjhit dak. Melukis pun dak jugak. Tadi, dalam kelas kh, aku duk cerita kat Timah ngan Najwa pasal aku nak jadi apa besaq nanti. Kehkehkeh.

Aku rasa macam nak jadi Interior Designer lah. *Entah betul ka dak tu nama dia tuh* Hahahaha, Najwa kata nama dia hat tu. :3 Aku suka berangan pasal rumah idaman aku. Aku nak buat macam-macam kat rumah aku nanti. Tapi aku tak reti melukis. Sesuai kah untuk aku nak jadi pereka hiasan dalaman tuh? Takpun aku nak jadi pereka  hiasan luaran. Apa orang panggil tu, ishh aku taktaluulah. Hahahah, tanya orang pakat takmau balas mesej. cemni kawan T.T Hahahah kdak.

Aku suka hias hias rumah nih. Tapi kalau nak dibandingkan hiadalam rumah dengan luar rumah, aku lebih suka hias luar rumah aku lagi ~_~. Kalau aku ada duit sendiri weh, aku akan hias bilik aku dulu. Aku nak tambah bagi besaq sikit bilik aku. Pastu hiaslah macam mana yang aku nak . Wuuuu. Ahh sudah, aku dah nak start berangan. Hahahaha. Act, takdak motif utama yang aku nak cerita kat blog. cerita pasal angan-angan aku di masa hadapan pun jadi lah noh. Ahakss ;)

Kbye.

Thanks for reading :)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03