let's be honest here.
Thursday 31 January 2013
Assalamualaikum.




*Sigh again & again*

Minggu ni minggu penat tau dak? Hahaha. Yalah, dua hari berturut-turut aku stay kat sekolah dari pagi sampai petang semata demi Sukantara. *coih*

Rumah sukan manalah yang nak menang untuk sukantara ni ek? Kita tunggu lusa nih (Sabtu). Sabtu ni ada merentas alam pulak. Amboih, aku bersukan sungguh minggu ni. Kalau timbang berat badan ni sah aku dah turun banyak kilogram ni. Kekeke... Yalah, sekarang ni aku makan sehari sekali ja kot. Gila tak gila. Bukan diet k, aku cuma tak lalu nak makan sejak muntah haritu. 

Yes, Sabtu lepas masa aku duk kat Perak lagi aku dah rasa pening nak muntah. tapi aku boleh tahan lagi. Tu pun sebab aku tidoq sepanjang perjalanan dari Lumut ke Pantai Remis. Kat kenduri pun aku makan tak habis. Nasi pun aku suruh mak aku ambilkan untuk aku. Punyalah tak laratkan. Hahaha. Pastu singgah pi Alor Setar pulak, makan kenduri kat rumah sedara kat situ dalam pukul 3 centu lah. Aku tak makan pun. Minum ayaq ja. Elok sampai kat kereta masa dah habis makan kat kenduri tu, terus aku muntah. Wekkkkk. Dalam kereta,tidoq lagi. Then sampai rumah kelam kabut aku pi cari tandas sebab nak muntah lagi. Eiii, dua kali kot. Oh, pedih gila tekak aku. Dah lama kot aku tak muntah. Berapa tahun dah aku tak muntah. Hmmm. Sejak tulah aku tak lalu nak makan sangat.

Perut aku pun tak meragam banyak sekarang ni. Makan sikit masa lunch, tahan sampai lunch esok. Dahlah ada sukan bagai pulak tu kat sekolah. Pehh, kalau selalu aku cemni, memang tak lama aku kurus la woii. Ini yang saya mahukan. Yes yes yes. Dan akan ku praktikkan untuk tidak makan terlampau kerap dan banyak. Hoyeah hoyeah!

Sukantara hari tu aku sumbang kat rumah sukan aku 7 mata ja untuk empat acara. Hahaha. 2 mata untuk 100m, 400m dan lompat jauh. Dan 1 mata untuk lontar peluru. Kalau aku dapat 2 mata untuk lontar peluru kira aku terrer gila ah weh. Kahkahkah! Takpalah, janji aku sumbangkan jugak en en en :P

About my crush, ayer tu kan. I think I dah tak berapa nak crush sangat dahlah kat dia. Hahaha. I think I like someone else now. Who? Hahahaha, that's my secret. Shhh.

Hah ni. Minggu depan cikgu Aznim nak buat ujian lisan. Kena pi depan berucap kat depan tu. Aku paling tak suka kena buat apa-apa kat depan sama ada sorang-sorang mahupun ramai-ramai. Cuti ni aku tak tenang sebab asyik duk fikir pasal ujian lisan ni. Mana nak hafal lagi. Aku ni dah lah otak benak. Lambat kalau bab hafal menghafal ni :( TAK TENANG WE TAK TENANG selagi aku tak lepas. Huhuhu.

Kbye.

Thakns for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03