let's be honest here.
Thursday 30 August 2012
Assalamualaikum .



Sorry .Entry kali ni tak dak quotes . Tak tau nak decribe pasal apa . Hehe . *garu belakang kepala*

Kat sekolah tadi kami dah berbaik :') Rasa lega tau dak ? Hilang rasa beban . Sekali dengan Yati dah mintak maaf dah . Thanks to Afiqah :) My musuh tapi kawan XD

Pasal buang dari BFF tu ? Yang tu hal semalam . Betollah jangan terlalu marah , sebab marah tu perangai syaitan . Semua yang aku tulis semalam semua sebab aku marah . Aku dah tak pikir apa dah , yang aku pikir pasal marah aku ja , stupid me right ? So , sekali lagi kawan , I'm sorry again :') Tadi nak salam ngan hang sambil bertentangan mata macam yang Afiqah suruh kita buat tuh , rasa macam nak bertentangan mata dengan pakwe lah pulak kan ? Malu cekk :") HaHaHa :p

Masa rehat tadi , me and my whole gang masuk dalam kelas crush baru aku . Nak check nama sebenar dia . Nama dia totally awesome ! Depa semua gelak dengaq nama dia . Aku pun , tapi sat ja lah . Dah suka kan , apa yang buruk pasai da pun kita nampak elok . Eh , buruk ka nama dia ? Dakdak , awesome k ! Hahaha
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03