let's be honest here.
Thursday 28 November 2013
ON.
Assalamualaikum.



2013.
 Ada seorang budak baru masuk ke dalam keluarga 3Cerdas. Ya, Nur Syafiqah Haifaa nama dia. Aku tak pandai, thats why turun kelas. Takpa, aku still ada geng even kelas tu memang asing dalam hidup aku. Aku jeles bila geng kelas IT pakat duk update pasal "rindu moments dalam kelas." Aku? Takdak moments yang best pun. Kalau ada pun tak banyak macam depa. Sedihkan. Ha ha.

Apa yang aku nak rindu pasal 3CD ? Awal awal dulu, tak ramai yang terima kehadiran aku. Tak bermaksud depa tak suka aku, tapi depa tak biasa dengan aku. Nak sembang pun takut takut malu malu. Dah lama baru boleh survive. Takdak lah bosan sangat duk dalam kelas tu. Happening jugak. Syok. Bebudak kelas CD semua lawak. Paling lawak, aku la. Haha kdak.

Masa ada kelas TARAM petang Ahad dan Rabu. Rindu stayback kat sekolah.

Masa tu aku, Najwa and Qistina stayback sebab ada kelas taram. Arif Afifi, Arif Zakwan, Azrul pun stay untuk hal yang sama. Mula mula tu, depa mai join kami lepak depan surau perempuan. Sembang punya sembang. Tup tup dapat tau kata taram cancel. Afifi ajak keluaq makan, kami pun ok ja. Then kami 6 orang keluaq pi makan Leko leko. Kami, tiga orang gadis nih minum jer. 3 orang jejaka ni yang makan. Haha. Macam-macam yang kami sembang. Even ada awkward pada awalnya. Haha.

Tu ja lah yang aku rindu pun kalau moment ngan budak CD. Muahahaha xD

Aku rindu semua.

Kenangan lepak di tepi kantin berdekatan dengan makmal science Tecer Asma.

Kenangan lepak at belakang kelas aku and depan kelas IT before masuk kelas lepas rehat.

Kenangan hari sukan. 

Kenangan jamuan raya / besday shahira which is my sweetest partner :*

Kenangan zaman kks kat rumah aku.

Kenangan lepak kat mini stadium waktu balik.

Kenangan Jayshan jatuh tangga kat mini stadium sebab nak ligan aku.

Kenangan aku jatuh tangga kat mini stadium secara tragik sebab kain sekolah aku tersangkut kat skru tiang gergasi tu. First day trial k.

Kenangan tengok yati jatuh tangga kat mini stadium secara slow motion. 

Thats why we called Tangga Puaka at tangga mini stadium.

Kenangan berkelah kat mini stadium sambil study untuk paper seterusnya untuk pmr.

Kenangan lepak kat kelas buat kali terkahir lepas pmr.

Kenangan buat jumping kat mini stadium. 

Kenangan belon's time.

Kenangan lepak dalam dewan ibnu sina.

Kenangan moment nak panjat tangga kat belakang dewan. 

Kenangan tengok movie hantu kat dewan delima while pelajar lain tengah seronok bermandi manda at waterpark.

Kenangan pergi Penang. 

Kenangan karaoke dalam bas otw balik ke kedah dari penang.

Kenangan english explorace.

Kenangan 'study group' dengan Pidot and Ziyad before pmr. *kenangan lah sangat*

Kenangan excrush tegur aku. 

Kenangan hari terakhir sekolah.

Yeah, maybe aku punya kenangan tidak sehebat dan tidak sebagus kenangan hampa. Well, at least I do have memories. Lot of memories. 

Too much memories in my brain and my heart. Kenangan pahit kenangan manis semua aku rindu. 

P/s : Aku malas nak upload gambar sebab upload gambar akan menyebabkan aku lambat mengpublishkan blog aku yang sekian lama tidak diupdate. Gitu ayat. 

Kbye.

Thanks for reading :)


© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03