let's be honest here.
Sunday 29 April 2012
Assalamulaikum.

Uhukss-uhukss.*puraII batuk.. Haha.... Arghhh gila.... William gila,jahat,blue,suka permaenkan haty perempuan and so on ! Enough for me to like him since bila tahh... K,hg tak suka orang yg suka hg? K,fine,aku takkan suka kat hg lagidah....*taktau dah bapa kali aku cakap mcm nih*

Aku tau,hg tak penah pon bg harapan kat aku kan kan kan? Aku yg terhegeh-hegeh suka kat hg kan kan kan? Erghh,aku takleh lah cita pasal hg guna mulut ! Pantang sangat bila cita ja pasal hg sejak harini tekak aku mesti rasa terssekat-sekat macam nak nangis.. Huh? I'll never cry for the person named BOYS,MAN,MEN except my family :) *BI aku lemah. Kalau aku nak qeyau untuk laki pun,biaqlah besaq nanti kut noh? biaq habis belajaq luh... pastu baru belajaq qeyau utk laki, :3 Nak menangis sebab dia ? Masih terlalu awal untuk aku....
K,esok+ Rabu nih nak dapat result untuk BI and BM... Wish aku dapat A utuk 2 subjek tuuh nah? Plis *begging*... Sekarang nih bru pgg 4A 2B.. Tak dapat duadua A pun janji salah satu aku dapat A x pa kot noh... Takut der akuu! Aku takkan suka kat William lagi dah... Titik.Fullstop ! Tapi aku tak berani janji... Biaq aku belajaq sikit2 luh utk lupakan perasaan aku kat dia..K?


Aku memang minat dia ! Dia comel :)
Kbye. <3
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03