let's be honest here.
Sunday 22 April 2012
Assalamualaikum.


Yeay! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Memey bukan bulan lapan lagi,tpi untuk warga SMKJ terutamanya aku terasa diri ni sungguh bebas dari cengkaman buku2 pelajaran. Hukhuks*  Finally,exam 2 finished last Saturday[21st April 2012]*BI aku lemah*

Pagi tadi kat sekolah ada ceramah pasal Pemngguna 1 Malaysia apa tah.... Serious aku habaq BOSAN giler derrr! Kebanyakannya ssembang daripada dok dgq abg2 tu duk berkempen kat depan tu like 99.9% yg sembang dan selebihnya tumpula jugakkan....Hahah... Aku kesian tgok abg2 tu,kalau aku jadi depa serious aku rasa macam cakap ngan tuggui kayu !

Habeh dah asai kempen2 tu kami keluaq p Aneka. Beli each-a-cup then pegi  novel 'syurga untukku' bak kataa akulah.. Beli sebuah-Kau Milikku-.Pastu,p bli wafer/wafel or whatever *tak reti eja. pastu balik sekolah balik. :)

Petang tu ada kawad kawalan.Untuk Anugerah Gemilang Khamis nih ;D...Latihan pertama :d  Berdiri di bawah sinaran matahari yang terpacak diatas kepala memang syiokk... Tuan polis tu kata "jangan bayangg panas,bayang kita la ni duk rasa sejukk.. Memang SEJUK gila masa tuh! Kaki aku pedih tak terhingga! Rasa macam lukaluka jarijari kakiku yg kecil ini. Tapi dak pown :3 So,from now on untill this Thursday kami akan menjadi orang yang berkulit putih melegam ! Haha!

Habeh dah cita aku.. Nak tengok Pilih Kasih 3 Final malam ni  Fareth Agang and Theera Alias ♥ :*
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03