let's be honest here.
Monday 30 April 2012
Hahaha ?
Assalamualaikum.

Kelmarin/semalam perasaaan aku bercampur baur...Habaq ja emosi apa yg aku takdak harinih? Suma ada ...Sedih,gembira,bersalah,meluat, aaa padia lagitah? Abaikan... =,=

First-cita hat gembira luhhh! Aku tiaptiap hari gembira... Yang pastinya aku gembira... Dan aku lupa sebab apa aku gembira ! Hahaha.. Teruk gila kan aku? Lolz~

Second- Aku rasa bersalah gila lanih ! Rasa bersalah untuk Yati.. :'(... I'm shooo sorry about my plan yesterday :((

Third-seddihhh :'( kelmarin hari last Cikgu Afiqah mengajaq KH(ERT) kat kelas kami.... Dia cikgu praktikal yang sangat baik,comel,cantik and so on.. :D Kami buat parti perpisahan dengan dia.... Makan nasi ayam dan kek plus air teh o' ais ;))... Mari tgok gambr :3

                                                ♥ sayang cikgu


yang sebelah kiri tu huduh? Kuasa Tuhan :) Haifaa Afiqah Hamzah *nama ayah kami sama o,O

barisan depan dari kanan number dua :D BigBoss

Sesi makan memakan sudah bermula.. Cikgu snap masa aku duk gigit getah nak bkak ikatan kicap/sambal dia tuh :)

That's all... *download gambaq dari album cikgu... Yang pastinya --->
 
We all love you and will miss you forever Cikgu Afiqah ! 
 
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03