let's be honest here.
Friday 13 April 2012
Assalamualaikum.

Ehem.Saya Kadet Polis Wanita Sekolah sedia berjuang untuk negara !
Hikhikss. Patriotisma kan aku? ;P

Hoi,hoi........ Minggu depan adalah hari yang mendebarkan bagi aku. Sebab minggu depan adalah minggu EXAM 2 ! Maunye aku tak berdebor,haram satu subjek pong aku tak telaah lagi. Rajinkan aku... Hw pun tak sentuh lagi. Apalah nak jadi dengan aku ni??? Punyalah khusyuk duk membaca novel.Heran aku,novel tebal2 buleh duatiga kali aku khatam. Buku teks yang taklah berapa tebal tuh punyalah payah aku nak khatam untuk SEKALI pun. Aku suruh mak aku buat kenduri tujuh hari tujuh malam la kalau aku buleh khatam satu buku teks untuk mana2 subjek ;))

Dengaq kata ada orang nak keluaq asrama,betulker? Ya,dia kata dia tak tahan duduk kat asrama lagi,tak cukup masa katanya.Guess who? Alya la ;P Sekarang ni dah pukul 2.15 AM bersamaan tarikh 14/4/2012. Mean that today is Shahril Adha's day !  Happy belated birthday Ketua Murid ! ^_^ 


Hat tu ja nak abaq.. Wish me luck for this exam. Takmau dapat result terok macam rytuh lagi :(





© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03