let's be honest here.
Wednesday 11 April 2012
Hew,hew :3
Assalamualaikum.

Ambik dari blog shahira. Hew,hew.

Hoi,hoi ! :D

Hari ni cuti. Cuti pertabalan diraja apa tah. *sorry,tak ambik tau sangat* Cantik tak blogskin aku? Penat edit ni.Tak cantik pun kata cantik gak noh? Thanz ;)

Hah ! Aku gila dah sorang-sorang......Kelmarin,masa BM cikgu Hussein dok mengajaq pasai laporan dan macam besa,aku tak berapa nak tumpukan perhatian.;p Aku duk khusyuk melukis MR.RIGHT aku.^_^

Sebelum tu,shahira and jayshan duk bergelak ketawa sebab tgok lukisan yati....
*masa tu cikgu duk wat lawak,cikgu duk kata depa gelak pasai lawak cikgu la...Cian cikgu ); Hihi

lady gaga versi comics! Ignore SUJU tu o,O

Then,aku bagi la 'buku peribadi'aku dekat izzati. Pastu cikgu nampak. Cikgu ambik dan tunjuk depan satu kelas. Malu we malu! Aku teruih tutup muka aku. Berebut ngan cikgu pun tak dapat aih.Nasib aku just tulis MY MR.RIGHT... Kalau aku tulis nama sapa2? tak ka naiya cek?

Belah kanan tuh Capital D ^_^

Hoi,hoi. Jangan salah faham nah. Capital D for Detectice Danny Danial ;) 
Serius tak tau nak tauk mana muka aku masa cikgu p JAJA buku aku tuh o,0
By the way,harituh la hari yang menggembirakan bagi aku ! ;3




© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03