let's be honest here.
Sunday 8 June 2014
Sat ja.
Assalamualaikum.




"Nak stay away from boys jap." - Bio twitter kooooo.  And i dapat 'pui' dari Jayshan okay! Ceit. Ala, nak stay away sat ja. Bukak sekolah nanti sembang macam biasa la. Tapi dalam masa cuti yang tinggal berapa kerat ja lagi ni, aku nak hindarkan diri para lelaki yang ada tak kira kenalan biasa or bestfriend or stranger even crush pun aku nak hindarkan diri. Don't ask me why sebab aku pun tak sure sebab musabab kenapa tetiba aku nak hindar bagai ni pui. So, segala tweet mention or chat dari manusia yang jantina dia lelaki aku takkan reply. Penting tak penting poih p. Well, maybe this is my salah-satu-cara-nak-lupakan-crush yang telah banyak kali buat heart aku broken. "Maybe" 

ps : Aku macam nak bertwit twit ngan jayshan tadi tapi dia laki emm. Haha k.


Thanks for reading.

Kbye :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03