let's be honest here.
Monday 30 December 2013
Assalamualaikum.



"Jujurlah sayang, aku tak mengapaaaa..."

Jujur pasal pe ni? Tetibe je jujur. -.- Ehem. Test test. Kuikui. Act, tengah tunggu idea datang ni, tu pasal la wa mengarut sebentar bersama kitkat. Omnomnom.

K idea sudah mari. 

Maksud aku, jujur dalam persahabatan. Agak-agak senang tak? Bagi aku, payah. Serious payah weh. Nak cari kawan ni weh, bukan senang. Lagi lagi nak cari kawan yang boleh bawak kita ke syurga. Thow. 

Tahun ni, 2013. Aku ada lah jugak dapat kawan kawan baru even tak banyak kan tapi still ada. Dengan crush sendiri pun aku buat kawan cek oi. Cecey, nak habaq jugak tu. Wkwk. 

Daklah, aku nak cita kalau nak berkawan, just be yourself k. Jangan jadi hipokrit. Tu je I mintak. Tak kira la kalau ko suke kat dia then tetiba dia boleh pulak terjadi kawan ko en. Ngan dia ko jadi baik, ayu kemain padahal ko sebenarnya taklah se ayu tu even ko memang ayu. 

Bukan apa, jadi diri sendiri lebih senang daripada jadi orang lain rite? So, buat apa susah susah nak buat perkara yang susah padahal kita boleh buat perkara yang senang? Aduh, pehal ayat aku pening pening ni.

As you know, saye ni kasar orang nya. Acewah. Tak kira dengan lelaki atau perempuan, kalau dorang nak kawan dengan aku, terimalah perangai kasar aku yang satu nih. Aku tak pilih kasih macam dengan orang ni aku lembut dengan orang nih aku kasar. No no no. Ngan perempuan maybelah sebab ada some girls tu mesti yang lembut giler kan. Sampai nak panggil 'aku-hang' pun rasa bersalah. Lol


Eleh, normal la weh budak perempuan belasan tahun kasar. Perangai luaran ja kot. Dalaman ko haper tahuk. Kot kot lah one day aku pun akan jadi gadis muslimah yang ayu macam Anna Khayalan tu kan. Omnomnom. Dia pun dulu kasar orangnya. Waktu dia kecik la. Hohoho. 

Ramai kawan lelaki yang baru or lama yang kawan dengan aku kata aku ni kasar orangnya. But still, aku tetap dengan perangai aku. Tak dak maknanya aku terus nak berubah jadi ayu sebab depa. Huh. Tapi, depa still kawan dengan aku. Tak kiralah belakang aku depa nak kencing aku pun, yang pasti still kawan k. 

Senang ja kita nak tau orang tu boleh ka dak jadi kawan kita. Jadi diri sendiri. Tengoklah dia sudi ka dak berkawan dengan kita yang 'tulen' ni. 

Erm erm. Yang tu ja aku nak update. And fyi, this is my last post for 2013. Erm macam sedih la pulak. Ecececei. Apapun, gudluck dalam mencari 'kawan' yer. Jangan tershashul mencari 'lawan' pulak yer.

Kbye.

Thanks for reading :)

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03