let's be honest here.
Friday 27 June 2014
Bergaduh.
Assalamualaikum.




Harlu gaiz. Hewhew. Malam ni tetiba rasa nak luah samting. Tu rajin nak update tu.

Bergaduh. Sapa ja yang tak pernah bergaduh en. Aku lagi la pernah. Aku rasa tetiap hari aku gaduh ngan orang. Tak dengan kawan, dengan mak aku. Hahaha. 

Aku tak suka perangai aku yang satu ni bila bergaduh. Aku, bila bergaduh dengan someone, automatik aku akan jadi awkward dengan dia even dah berbaik saling bermaafan ha gitew. Dengan girls maybe lah aku boleh buang perangai awkward tu. Tapi dengan boys seriyes weh payah. 

Kalau dulu aku boleh sembang gila gila ngan dia, gurau kasaq ceni cenu ngan dia. Tapi bila dah berbaik lepas gaduh, aku mesti jadi awkward weh. Bila nak sembang pun jenuh pikiaq 2-3 kali. Nak sembang apa? Takpa ka sembang ceni cenu ngan dia? Kalau mesej ka wechat ka tweet ka or wtv yang tidak melibatkan ftf lagi lah. Boleh ka aku kata cenni kat dia? Satgi gaduh pulak ka apa ka. Bla bla bla. 

Benda cenni selalu jadi kat aku. Tapi ada one boy ni ja aku berani jamin, berjuta kali aku gaduh dengan dia pun aku tetap takkan rasa awkward dengan dia. Guess who? Yup, shahril.

Dia lah satu-satunya boy friend aku yang tiap kali gaduh bila berbaik balik tak pernah rasa awkward. Dari sekolah rendah lagi kot duk gaduh dengan dia. Heran pa en. Nangis sebab gaduh dengan dia pun ada tak silap aku. Opss jangan salah faham ayat aku. Aku menangis bukan sebab aku gaduh dengan dia. Tapi aku menangis sebab dia buat samting kat barang aku sampai aku gaduh dengan dia. Ohkay aku harap hampa faham. Hahaha.

Tapi, dia pandai pujuk. Tak tipu. Dengan dia sorang ja aku berani gedik gedik nak merajuk bagai beb. Jangan buat main. Dengan budak lain jangan harap aku nak buat buat merajuk ka sentap sentap ka. Dak weh dak. Dengan dia ja. Haha. Even dia dah tau aku saja, dia tetap pujuk/ mintak maaf sampai aku jadi macam besa balik. Sebab tu tiap kali dia ada mungkir janji ngan aku ka pa cepat cepat dia mintak maaf. Takut aku merajuk. Hahahahahahaha.  La ni bila aku ajak dia keluaq ka pi memana ka jawapan dia mesti "tengok luh. tak janji. Aku tak janji tau. Hang ni bukan boleh, kalau aku janji satgi sampai kesudah hang duk tunggu aku." Hahaha. Well he knows me well. Terharu jap.

Oh okay aku dah melalut cita pasai caril dah ni bukan pasai bergaduh ka pa ka. Conclusionnya, aku tak suka bergaduh dengan kawan-kawan lelaki aku. 

Kbye.

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03