let's be honest here.
Friday 30 March 2012
Assalamualaikum.

Dear Haifaa,



Baca tajuk pun dah memenatkan.Okay,minggu ni aku full gila.Asyik kena mai pagi pastu stay sampai pukui 6.30 petang.Tapi tak la full sangat.Dalam 5 hari tuh,tiga hari ja p kolah pagi.Buad pa gi mai pagi kalau bukan p kawad. Yess,dengan bangganya aku abaq aku kadet polis wanita. Tak riak pon nah. :P Sebab cikgu kata kami buat tak elok.Memang pon.Teraboq habis.Serupa taik lembu jatuh.Penah dengaq dak? Kesah aku? Sikit pun tak malu bila kena teguq dengan cikgu-cikgu yang tidak terlibat langsung dengan kadet polis.hari first kena dengan sir redza,kami jalan tak sama.dia ajaq hentak kaki.Gila lenguh tapi aku suka.Secong day,kena dengan cikgu zaiton PK apa tah.Aku besa ar pelajar terbaik SMJ la katakan.Dia ajaq suruh disiplin,suruh badan tegak,pusin kena sama apa suma tuh.Tegang urat-urat yang ada kat kaki dan tangan aku.Tapi aku suka jugak.Biaq kami jadi lebih elok sikit nanti.

Bila mai pagi bolehlah nampak abang hensem tuh.Aku dah tau nama dia. Danial. Muahahaha,muka dia nampak macam tak sesuai ja dengan nama dia.Tp takpala,dah mak pak dia bagi.Janji hensem. :D

Esok sabtu,kena p skolah sebab ada  Jawi pa tah.Bukan hat budak laki masuk jawi tu. No,no.Ni pasai tulisan jawi.Belajaq. Penatlah. 1 homework pun aku tak buatlagi. Keja duk wat novel aku ja.
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03