let's be honest here.
Monday 12 March 2012
Assalamualaikum.

Dear Haifaa,

budak nih wat chumell k.haha

Haifaa,mesti kau tertanye-tanyekan siapekah gerangan diatas? Yala,dia la first lelaki melayu yang aku post kat  blog aku. Ya Allah ! ayt hindu ! haha .

Name : Syazwan Adlan .
Comfortable called : Belon .
Age : 14 y/o
School : MRSM Terendak, Melaka .

that's his short biodata.

Tadi dia call aku. Surprise ! Yala x penah-penah dia call aku kan. sebelum tuh dia call Alya. Then,Syuk. Haha.Besday mak dia.So, dy guna fon mak dy la call,free kan. Haha !

Dy call aku, dy cakap dy secret admirer aku. Coih,sikit pon aku x peraye. Aku babbab mamcam nih payah sikit nak percaye. Aku tanya dia,nama aku pa,sekolah katt na? Dy jawab "Nur Syafiqah Haifaa,SMJ" nama penuh ttuh beb! aku tanya dia gi, "hg skola smj ka? dy kat dak. Then,dy mengaku nama dy Syazwan .hahah. Sora dia, sweet abis! haha ! Sembang punya sembang aku paksa dia abaq nama gadis yang bisa mencuri hatinya. nama dia tut tut tut ! Rahsia,mana buleh bg tau ! Amanah dy untuk aku. Dia la bestie lelaki aku yang paling rapat. Ang mengaku dak kata aku bestie ang gak ? Mengaku cepat ! kalau x, nahas kau ! hehe


p/s : Study smart bukan study hard tau belon ! I'll be missing U as a friend.
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03