let's be honest here.
Thursday 1 March 2012
Assalamualaikum.


Hai. Wat peace ;)    Lama aq x update blog yeww. Sepanjang aq x update blog nih,mcm2 aq lalui kat skolah yerr,kat rumah biasebiase jer.
Apa yg aku lalui? macam-macamla seperti nervous,gembira,sedih,geram,meluat and others.



Now ni,aku kerap bkk twitter berbanding facebook. Ya,facebook semakin bosan.Hari Rabu lepas,aku GUMBIRA skali,sbab apa? Hujan! Yeay! Dak muhong k muhong. hihi. La ni hujan petang k. tuh syok tuh. masa tuh kami dah abih solat Asar,then kami kena pi blik seni lerr. So,aq n 'the gang' letak beg kat tmpat biase. Kami melengah-lengahkan masa yg ade utk berlepak dsitu. Hihi. kantoi.Aku dengan selambenye duduk atas meja kat tempat kmi letak beg tuh. ala rilek ar,mmg camtuh pon perangai aq.kami pon sembang2 kosong. bkn degn suare yg lembut yerr adik2,tp dgn suare yg tersangat PERLAHAN.kami rasa macm kami saja yg ada kat kolah tuh. Haha. Kami kalau sembang,kalau x hu-ha tak sah k tak sah.  Serious,Yati jd lawak tahap antarabangsa kat situ.ade ke tahap tuh. Ahh lantak.

Bagi korang,maybe x lawak k. But,not me,she's so funny that time :D tambah-tambah masa dia nak masuk dalam bilik seni secara tiba-tiba,then aku jerit kat dy padia ntah.Dia kalih belakang and kata "OH YA?" dengan reaksi muka yg lawak sekali. Haha. Aku pon hu-ha lagi kuat la kan. Pastu aku p kat Yati and tau dia cakap pa? dia bisik kat aku "bukit tinggi ada kat situ,dia dok tgok kita sembang tdi" pastu aku pon tgok la kat mana kan. pastu aku nmpak dy. And I was like'bila masa dia ada kat situ?serious terkejut!' Tpi tuh la yg dikatakan gembira. Haha Srious masa kami dok sembangsembang aku tak notice langsung yg dia ada kat situ.aku ingatkan dia p men bola.rupanya dia p bercucuk tanam. haha.

Pastu kami masuk kelas and kami pon mula warna-mewarna sebab cikgu cakap ary nih ary terakhir n keja tuh kena siap ary tuh jugak. And kami sembang tersangatlah pelahan kan samapi sharifah kata "cikgu dukk tegoq ampa sampai dua kali,x kan x dengaq kot?" Serious kami x dengaq langsung. Tempat ku mengadap tingkap k. Straight bule nmpak suasana d luar. And guess what? Aku nmpak dy lagi!. Wahh terujaa ! and dia pon dok tgok belah kami duduk sambil kononnya sembang ngan cikgu ngan org yg tdk kukenali. Hihi. sembang punya sembang,masa dah abih,and kami pon dah abih wat keja. Yati ajk aku p tandas sbb dy x thn kan. haha. tp aku malas skit bab p tandas nih and aq menyesal k menyesal sbb x ikot dy. Sebab apa? Sebab Yati kita dy lalu bertentangan ngan DIA n bertentangan mata. And skali algi I was like'whoa,jeles k jeles. K aku gataii. Haha. patu aku nmpak dy lg sblum blik dy diri kat tepi tuh bersama kwn2nya. lepas kami lalu ja trus dy pun lalu blik ke tempat asalnya. muahaha. K aq surrender ngan persaan aku sendiri! Kononnya dulu aku kata aku dah x ska dy, tu suma alasan.

K,nak mandi. nak ready nk solat Zohor,then p C-Hotel nak p men badminton. Exercise k exercise. Haha K bye. Wassalm  :D





© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03