let's be honest here.
Friday 17 February 2012
I Did It !
Assalamualaikum.

Allhamdulillah. Akhirnya aq dah siap edit blog aku. Asal nak minx tolong org. Tp,aku wat sendiri lak.... Ya Allah. Nak buat dy punya la senang tahap gaban! Nasib aku nih jenis x mudah putus asa! *harus menjadi ikutan ye,readers!* hehe
X putus asa untuk sesuatu yg x pentng ja la. Huahuahua! Simple jer aq buat.... Tpi kesabaran aku masa buat bna nih tdak bgitu simple yeww. Hew hew c:

Start malam/pagi nih.Aku, Nur Syafiqah Haifaa berazam untuk melupakan si dia! X dak guna aku terhegeh-hegeh,gedik-gedik kat dia! No use! >_< Aku ni diibaratkan macam apa orang kata "hidung tak mancung,pipi tersorong-sorong " Yiiiihhhhaaaa! Aku sedaq diri weh! Fuhh! Excited gila.. Hehe. K,dah ngantok. Bye.  Wassalam
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03