let's be honest here.
Sunday 27 November 2011
hehe
Assalamualaikum,

Haha! Tajuk entry nih saspen ark? Dak pon,aku tau tula jawapan ampa.Tapi aku x kisah,biaq aq perasan sorang2 kata ampa saspens tgok tajuk nih! :D

Ala bukan ada cita papapon,saja ja nak hilangan boring. Aku sejak bergelar budak form1 nih,aku memang malas nak keluar rumah. X dak la sampai x keluar2 rumah tuh. Jalan2 makan angin kat kampung ja la.#aku dok kat kg okay# Aku malas nk keluar mcm p jalan2 camtu ar. Mak aku cukup marah kalau aku x ikot dy p mana2! Hehe. 

Hari Khamis rituh*malam Jumaat*kamai p pasar malam kat Tanah Merah. Ampa x tau ka kat mana? Bagi sesiap yg dok kot aliran Jitra,ampa tanyala mak ampa sendiri noh. Aku ternampak mamat  enserm nih ngan genggeng dy! :) Maybe dy tolong mak dy or whatever  meniaga minyak wangi! Aku nih kan pemalu ckit, mana berani nk usha dia lamalama! Hehe...



#Haha aku cakap betoi tuh, tp just IGNORE it ! Hahaha

Besala budak remaja macam aku nih memeang suka berangan! :p  Hehe



© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03