let's be honest here.
Monday 13 February 2012
Asdfghjk!
Assalamualaikum.


 We aku nak guna blogskin gak! Tp,aku x reti ! Someone ! Please help me ! O_O.





Huh! Exam 1 abeh dah....yeyeyeye. :D last paper Geo. PErghh! Soalan dia senang gila kot.Sampai aku nak qeyau masa tuh! Serious aq cakap. 1minit terakhir baru aku abih menghantam  untuk soalan no.6. heheh. Soalan gila payah macam budak U tuh. Cikgu Azmi tersayang aku la yang buat soalan tuh. 

Cikgu,kalau saya terfailed paper geo. Saya minx maaf bnyk2. Jgnlah cikgu kata"Eleh kamu semua nih,soalan seng kacang goreng ja,tu pun x buleh nak jawab." Apa celup.Hehe yg tu aku menokok tambahkan.Okay,stop pasal exam.Aku pun x dak mood nak ckp pasal exam yg menggerunkan tuh.

Haha! At the same time,aku happy tahap babun ampa tau x? 2-3 ary nih mmg x leh nk dgmbarkan betapa happynya aku.Sebab? Mestilah ada sebab,aku masih waras utk happy atas sebab2 tertentu k. Tp,aku nih memg 'happy go lucky'' pun kat skolah!. Coih,piraaahhh!!! Adala sebab dy,aq n geng2 aku ja tau pasal tuh. Org len tobat x leh tau! Rahsia weh rahsia! Takat tu ja la aku nak cita pon. Muehehe ^_^







© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03