let's be honest here.
Wednesday 7 March 2012
Assalamualaikum.
Dear Haifaa,


Haha! Tiru Dear Yayah sat. Dah bapa hari dah aku pinjam Buku tu dekat Syasya. Bru malam nih abih. Lepas cuti nanti aku bagi balik noh. Sunguh petang tadi keadaan yang men-cuak-kan aku berlaku. Buku Dear Yayah ilang! Tengah hari tadi,aku sampai kat skolah n letak beg kat usual place. Cuma buku tuh aku letak dekat dengan beg tuan punya buku tuh..Lepas Zohor,ambik beg n trus p masuk kelas.Waktu BM(lepas rehat)baru aku sedaq kata buku Dear Yayah tuh x dak kat aku!... Aku x senang duk dah... Macam cacing kepanasan,mu tahu tak?Pastu,tetiba hujan lebat! Rezeki melimpah-ruah! Alhamdulillah. Lebat tersangat! Then, dengaq pengumuman p solat Asar bila hujan dah reda.Aku keluaq ngan Yati selamba badak ja kot pintu belakang. Kurang x ?*terpasa . Hujan duk tengah lebat tuh. Kami lalu kut kantin la sebab nak cari buku tu kan. Sampai kat tempat tu,buku tu missing! Sungguh aku cuak ketika itu. Aku takut dah,duk pikiaq Syasya maqah aku dah. Dahla dia sayang sangat buku tuh..RM40 hengget tuh.Aaa,actually buku tuh harga RM39.90.Aku pun duk pikiaq la duit aku nak melayang semata-mata nak ganti buku tuh! Sungguh aku rasa macam nak reyau.Masuk2 kelas*kot pintu belakang jugak,duk kat tempat sambil tu duk usya-usya dalam laci meja Syasya.X dak pun,nampak kamus ja.Then,suquh Izzati tanya Afiqah.Pelan2.Takot Syasya dengaq.Sekali lagi aku usya,tadi belah kanan,kali nih belah kiri lak. Masa tuh Afiqah duk sembang pasal buku tuh la dengan Izzati.Then aku jerit kat depa"We,x pa we!Buku tu ada kat dalam laci meja Syasya! Masa tuh aku lega gilagila!Afiqah kata"mesti ang cuak gila kan? "tunggu lagi x cuak!"Aku kata.Haha...Pastu hujan dah reda sikit, la sembahyang kat surau. Dalam perjalanan tuh kasut dah bertakung dah ngan ayaq.Lencun stoking2.Abih sembahyang kami sepakat nak pakai kasut kolah tanpa memakai stoking! Kau ade? Haha. Masuk bilik seni,cikgu bad mood pulak.Tak leh nak bermanja-manja,lawak-lawak la nan cikgu masa tuh!.Sebab dy aku malas nak cita.So,kami dengan rajinnya membuat kerja yang cikgu bagi.Rajin dak?Pastuh abih masa,kami pong balik.Tak beratuq macam besa petang tuh. Sedeyh kot. Tak leh la aku nak usya Zhen Zhang aka Sengkuang*bak kata Yati.Dah la esok aku x p kolah,pastuh cuti seminggu lak.Eleh Haifaa oii,kalau ang p pon bkn dia ada! Dia p kem la.X pa,x menyesal aku x p kolah!. Haha. Auni kata dia nak tiduq umah aku,Insyaallah la.. Harap2 menjadi la noh. Rumah aku bersepah pon aku pedulik hapa!.. Muahaha. Aku rindu Auni sangat-sangat! IMY <3 . K,Haifaa start harinih aku akan tulis macam tuh k..? Kau Haifaa kedua untukku. Bye.

p/s:gambaq dia yg nih x bapa elok.Tapi muka dia mengingatkann aku kepada seseorang.
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03